نمایشگاه تخصصی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی در ساری برگزار می‌شود
۲۴ لغایت ۲۷ بهمن‌ماه؛

نمایشگاه تخصصی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی در ساری برگزار می‌شود

نمایشگاه تخصصی صنایع تبدیلی و تکمیلی و فن‌آوری‌های نوین کشاورزی و غذایی در ساری برگزار می‌شود

به گزارش چامه شمال، مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی مازندران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این نمایشگاه ۲۴ لغایت ۲۷ بهمن‌ماه در مرکز تجارت بین‌المللی کاسپین نیاوران ساری برپا می‌شود.

رضا رستمی خانقاهی با اعلام اینکه نمایشگاه ساعت ۵ عصر سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه با حضور مسئولین ملی و استانی افتتاح می‌شود، افزود: علاقمندان از ساعت ۱۵ لغایت ۲۱ می‌توانند از غرفه‌ها بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه ۴۳ شرکت در این نمایشگاه حضور دارند، ادامه داد: شرکت‌های بزرگی همچون کاله، ساوانا، رومانی گستر، هلدینگ رشد پروتئین و ماهیان خاویاری قره‌برون در این نمایشگاه غرفه دایر کردند.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی مازندران یادآور شد: پارک علم و فناوری نیز با شرکت‌های تحت مجموعه در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

رستمی گفت: بازرگانانی از کشورهای ترکیه، افغانستان، هند و امارت از طریق اتاق تعاون ایران به نمایشگاه دعوت شدند.

وی با بیان اینکه مازندران ۷۲ محصول کشاورزی و شیلاتی دارد، بزرگترین مشکل استان را حوزه صنایع تبدیلی دانست و بزرگترین دغدغه را فروش محصولات عنوان کرد.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی مازندران برگزاری دوره آموزشی صنایع غذایی با ارائه مدرک سازمان غذا و دارو را از برنامه‌های جنبی نمایشگاه عنوان کرد.

رستمی با اشاره به اینکه اتحادیه با حضور ۷ شرکت در اردیبهشت‌ماه امسال شکل گرفت، خاطرنشان کرد: فراخوان دادیم و بدنبال افزایش اعضای اتحادیه هستیم.

وی در پایان خواستار حمایت و همراهی بیشتر دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مرتبط با این مجموعه شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه