رقابت ۴۵۹ نفر برای کسب ۱۲ کرسی مجلس در مازندران

رقابت ۴۵۹ نفر برای کسب ۱۲ کرسی مجلس در مازندران

رئیس ستاد انتخابات مازندران از انصراف ۴ داوطلب مجلس شورای اسلامی و رقابت ۴۵۹ نفر برای ۱۲ کرسی در ۹ حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش چامه شمال، قاسم عزیززاده گرجی در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات استان مازندران با بیان اینکه از زمان ثبت‌نام تاکنون تغییراتی داشتیم و تعدادی انصراف هم داشتیم، اظهار کرد: تاکنون ۴۵۹ نفر برای ۱۲ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه در رقابت هستند.

وی با اشاره به اینکه از یک ماه گذشته تاکنون تمام سالن‌های در اختیار دستگاه‌های دولتی شناسایی شده‌اند، افزود: توسط هیات تبلیغات، تعرفه گذاری این سالن‌ها انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: مقرر شد سالن‌ها و امکانات عمومی که در اختیار دستگاه‌های دولتی است، به عدالت در اختیار نامزدهای انتخاباتی در یک هفته تبلیغات انتخابات قرار گیرد.

عزیززاده گرجی افزود: نامزدهای انتخابات می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های دولتی و تعرفه اعلام شده، قرارداد منعقد کرده و از این سالن‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: سالن‌های آمفی تئاترها و چندمنظوره و سالن‌های ورزشی و هر مجموعه‌ای که مردم بتوانند در آن حضور پیدا کنند و در اختیار دستگاه‌های دولتی باشد، در اختیار نامزدها قرار خواهد گرفت.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه تبلیغات خبرگان رهبری ۱۵ روز است و یک روز مانده به انتخابات پایان تبلیغات‌شان خواهد بود، ادامه داد: تبلیغات مجلس شورای اسلامی نیز یک هفته است و یک روز قبل از انتخابات و اخذ رای، تبلیغات‌شان به پایان می رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در بخشی از سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و حضور باشکوه و حماسه آفرین مردم شریف ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: گرچه دشمنان ما خیلی تلاش کردند و در بیرون و درون کشور هزینه کوشیدند تا مردم در صحنه حضور پیدا نکنند و در میدان نباشند اما هدف‌شان نقش بر آب شد و به پشتوانه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مردم پای کار آمدند و ثابت کردند که در شرایط سخت حضور بیشتری دارند.

عزیززاده گرجی افزود: خداوند متعال را شاکریم به واسطه هدایت‌های داهیانه رهبری و به برکت خون مطهر شهدا شاهد خنثی شدن توطئه های استکبار جهانی و عوامل فریب خورده داخلی هستیم.

وی ادامه داد: به واسطه خون شهدا و مجاهدت ایثارگران و رهبری امامین انقلاب، دلبستگی و دلدادگی به نظام و ولایت و انقلاب اسلامی در بین مردم نفوذ پیدا کرده و در جای جای ایران اسلامی به نمایش گذاشته شد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه مردم در ۴۵ سالگی انقلاب به درستی نشان دادن که پای انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: مسوولان باید برای رفع مشکلات مردم و تقویت اعتماد عمومی درجامعه بسیج شوند.

وی به جمله معروف امام (ره) که فرمودند "ما انقلابمان را به جهان صادر می‌کنیم" اشاره کرد و افزود: صدور انقلاب را در جای جای جهان به وضوح مشاهده می‌کنیم و اکنون به لبنان، عراق، سوریه، افغانستان و یمن رسیده و پیرامون انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه جمع شده‌اند و روز به روز این حضور و صدور بیشتر خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه ما مسئولین باید قدردان همه مردم بوده و حق شهروندی را برای همگان قائل باشیم، اظهار کرد: حتی برای کسی که با نظام مسئله دارد هم باید زیبایی‌ها و لطافت و ظرافت نگاه انقلاب و امام بزرگوار و رهبری معظم را ترسیم کرد و به نوعی به همه جامعه تصلی داد.

وی با اشاره به اینکه حماسه دوم را هم مردم با حضورشان در انتخابات می‌آفرینند، خاطرنشان کرد: شک نداریم مردم پای کار هستند و با حضورشان حماسه می آفرینند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه