اختصاص ۴۱۸ شعبه اخذ رای به حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، سیمرغ و جویبار

اختصاص ۴۱۸ شعبه اخذ رای به حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، سیمرغ و جویبار

فرماندار قائم‌شهر از اختصاص ۴۱۸ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار خبر داد.

به گزارش چامه شمال، جواد مولایی در نشست فرمانداران حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائم‌شهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار با محوریت انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: این حوزه انتخابیه یکی از مراکز بزرگ انتخاباتی در استان مازندران است که ۷۸ نفر داوطلب در این حوزه برای راهیابی به مجلس دوازدهم شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند که باهم رقابت می‌کنند.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات، ۷ هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی، بازرس و سربازرس، ناظر و محافظ مشارکت دارند و ۳۰۰ نفر نیروی ذخیره هم برای مواقع اضطرار و نیروی جایگزین پیش‌بینی شده است.

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به اعلام آمادگی این حوزه انتخابیه برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای گفت: با توجه به اینکه حوزه انتخابیه قائم‌شهر بیشترین تعداد داوطلبان را دارد نشست فرمانداران با هدف هم‌افزایی و تبادل تجربیات این حوزه با فراهم کردن تمهیدات لازم برای انجام انتخابات سالم برگزار شد.

مولایی ادامه داد: در جلسه مشترک فرمانداران این حوزه انتخاباتی، مسائل مختلف انتخابات مربوط به آمادگی شعبه‌های اخد رای و عوامل اجرایی،  بازرسی و نظارت، فناوری و پشتیبانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: درمرکز انتخابیه قائم‌شهر به گستره پنج شهرستان، ۴۱۸ شعبه اخذ رأی درنظر گرفته شده که با انجام انتخابات ۱۱ اسفند از حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار، دو نماینده به مجلس دوازدهم  راه خواهند یافت.

فرماندار قائم‌شهر فراهم کردن امکانات و شرایط لازم در حوزه های زیرساختی، مخابرات، برق و پایداری شرایط آنتن دهی و ارتباطات مخابراتی و دستگاه احراز هویت رای‌دهندگان را از الزامات اساسی در برگزاری انتخابات دانست و گفت: تمهیدات لازم در این ارتباط پیش‌بینی شده است.

مولایی راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی ویژه انتخابات و تبلیغات و مناظرات داوطلبان را از اقدامات خوب صداوسیما در جلب مشارکت بیشتر مردم حائز اهمیت دانست و افزود: تاکنون ۱۵ نفر در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار برای شرکت در مناظره تلویزیونی اعلام آمادگی کردند.

وی اعلام کرد: با درخواست انتقالی برخی کاندیداها، تاکنون ۳ داوطلب حوزه قائم‌شهر به حوزه‌های دیگر رفتند و یک نفر هم  از حوزه دیگر به حوزه قائم‌شهر اضافه شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه