بهره‌برداری از زیرگذر "التپه" بهشهر پس از ۸ سال

بهره‌برداری از زیرگذر "التپه" بهشهر پس از ۸ سال

پس از ۸ سال وقفه و با همت شبانه‌روزی راهداران، عملیات اجرایی احداث زیرگذر "التپه" در محور بهشهر - گلوگاه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش چامه شمال، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در آیین بهره برداری از این پروژه که با حضور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان شهرستان بهشهر و جمعی از مسولین شهرستانی همراه بود، اظهار کرد: در راستای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی منطقه اقدامات درخور توجه‌ای در دست اجراست.

مصطفی قدمی افزود: این محور یکی از محورهای پرتردد محسوب می‌شود که با پیگیری‌های بعمل آمده و اختصاص اعتبار و با هدف رفع سانحه خیزی، عملیات احداث زیرگذر توسط این اداره‌کل اجرا و انتظار چندساله مردم منطقه پایان یافت.

وی تشریح کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث ده‌ها پروژه نیمه‌تمام که سالیان سال راکد بود در سالجاری به اتمام رسید و مورد بهره‌برداری مردم قرار گرفت.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری مازندران ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک نیز عملیات احداث زیرگذر پاسند این شهرستان نیز به اتمام و به بهره‌برداری خواهد رسید.

قدمی در خصوص ارتقا و ایمن‌سازی محورهای استان خاطرنشان کرد: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده‌ای برای تردد از سطح محورهای مازندران بالاست و از این رو امیدواریم با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در روند اجرایی پروژه‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه