کارخانه خودروسازی را به ساری می‌آورم
وعده انتخاباتی موسوی سنگدهی؛

کارخانه خودروسازی را به ساری می‌آورم

انتخابات افتاده روی دور معکوس... ۱۵، ۱۴، ۱۳، ۱۲، ۱۱ و...

حسین احمدی

به گزارش چامه شمال، این روزها جلسات خانگی و دیدارهای چهره به چهره به اوج رسیده و کاندیداها از همه‌ی ابزارها برای معرفی خود استفاده می‌کنند.

جدای از همه روش‌های سنتی تبلیغی، اقدامات رسانه‌ای روشی است که اکثر نامزدها از آن بهره می‌برند چراکه در دنیای مدرن امروز، رسانه‌ها نقش بسیار مؤثری داشته و در اغلب اوقات تعیین‌کننده هستند.

در همین ارتباط سیدمحمد موسوی سنگدهی کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود روبروی خبرنگاران نشست و با آنها معاشرت کرد و از پیشینه کاری‌اش گفت.

موسوی سنگدهی از نقش موثر و تاثیرگذار رسانه‌ها سخن به میان آورد و افزود: امروز قدرت رسانه برای همه ما روشن است.

وی سوال خبرنگارمان مبنی بر شروع دیرهنگام برای تبلیغات را اینگونه پاسخ داد: به روش‌های سنتی تبلیغ از جمله خانه به خانه و روستا به روستا اعتقاد نداشته و وقت و فرصت هم برای این نوع تبلیغات ندارم.

موسوی سنگدهی، قدرت رسانه را بازوی خود دانست و افزود: مدل ورود بنده به انتخابات مدل همراه با رزومه و پیشینه کاری است.

وی صنعت و گردشگری را دو مولفه مهم مغفول‌مانده در مرکز مازندران برشمرد که می‌تواند بزرگ‌ترین مشکل ساری یعنی بیکاری را مرتفع کند.

او خاطرنشان کرد: در مساله مجلس شورای اسلامی تصمیم گیرنده اصلی برای ورود نمایندگان به مجلس شورای اسلامی، مردم هستند.

موسوی سنگدهی ادامه داد: ملاک انتخاب، در دو سطح ملی و منطقه‌ای قابل پایش است که در سطح ملی بدنبال انتخاب نمایندگانی هستیم که با تصمیمات صحیح و به موقع و وضع قوانین لازم، مشکلات را مرتفع کنند.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود خاطرنشان کرد: در سطح منطقه‌ای وقتی صحبت از انتخاب می‌شود پارامتر اصلی آن است که مساله مهم حوزه انتخابیه استان چیست و اگر مساله حوزه انتخابیه خود را متوجه شویم برای حل آن نیز می‌توانیم انتخاب درستی داشته باشیم.

موسوی سنگدهی تصریح کرد: در پی ارتباطی که با اصناف و صنعتگران برقرار کردیم، دریافتیم مهم‌ترین موضوع امروز ساری، بیکاری است و جای تاسف است در حالیکه در عمده استان‌های کشور مشکل کمبود نیروی انسانی داریم اما در مرکز مازندران با مشکل بیکاری مواجه هستیم.

وی عنوان کرد: مساله مهم در این مقوله ایجاد اشتغال پایدار نظیر اشتغال در حوزه صنعت و گردشگری است تا بتوانیم این معضل مهم مرکز استان را مرتفع کنیم.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: راه ایجاد اشتغال، صنعت است چرا که صنعت ایجاد ثروت و شغل می‌کند.

موسوی سنگدهی تاکید کرد: امروز در ساری نیاز به ورود صنعت جهت ایجاد اشتغال و ثروت داریم و باید بپذیریم موتور محرک ایجاد اشتغال، ورود صنعت است لذا بر این اساس، انتخاب صحیح می‌تواند مدیر صنعتی باشد.

وی اذعان کرد: مدل‌های موفق اشتغال در کشور متفاوت بوده و در هر استان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها با یکدیگر متفاوت است و در استانی مثل سمنان، حرف نخست را صنعت می‌زند که امروز ۳۳۰۰ کارخانه دارد و مهاجرت فراوانی را جهت اشتغال به این استان شاهد هستیم.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخاب صنعت نیز باید دقت کرد چرا که بعضاً ممکن است لطمات زیست محیطی را بدنبال داشته باشد ‌و لذا اینجا است که صنعت پاک، موضوعیت پیدا می‌کند.

موسوی سنگدهی تصریح کرد: خودروسازی صنعتی است که در دل آن، قطعه‌سازی ضرورت می‌یابد و به‌عنوان یک صنعت مادر و اشتغال‌زا، صنایع دیگر را فعال می‌کند.

او ادامه داد: جای این صنعت در ساری واقعا خالی است و بهره‌ای از این صنعت، نبرده‌ایم.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: بنده به عنوان یک مدیر صنعتی با ۲۳ سال سابقه کار در صنایع خودروسازی، قطعه‌سازی، شرکت زامياد و مدیریت کارخانه سبلان‌خودرو همواره بدنبال بهبود و توسعه بوده‌ام.

موسوی سنگدهی گفت: بنده به عنوان مدرس حوزه صنعت معتقدم صنعت فرمول خاص خودش را دارد و صنعت، کار مدیر صنعتی است.

وی عنوان کرد: بنده در نخستین گام با روابطی که دارم و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کارخانه خودروسازی را به ساری خواهم آورد.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی افزود: اگر صنعت راهگشای معضلات ساری باشد یک مدیر صنعتی می‌تواند این کار را انجام دهد و بنده ظرف یکسال، کارخانه خودروسازی را به ساری خواهم آورد‌.

موسوی سنگدهی خاطرنشان کرد: در کنار صنعت خودروسازی، کارخانه‌های متعدد قطعه‌سازی و ماشین‌آلات خاص، پدیدار خواهد شد و اشتغال‌زایی ایجاد می‌گردد.

وی اعلام کرد: باید این سوال را پاسخ دهیم که برای گردشگری ساری چه کرده‌ایم و لذا گفتیم صنعت نیاید که گردشگری لطمه نخورد و در مقابل نه برای صنعت و نه برای گردشگری مرکز استان، کاری نکرده‌ایم.

موسوی سنگدهی تاکید کرد: گردشکری و صنعت دو مولد اشتغال در مرکز استان، مغفول مانده است و باید پای صنعت پاک در ساری باز شود و امروز می‌توانم با تجربه و روابطی که دارم این مهم را در ساری، محقق کنم.

وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار چامه‌شمال در رابطه با شیوه‌های نادرست جمع‌آوری آرا از سوی برخی کاندیداها گفت: آمده‌ام تابوشکنی کرده و دکان مافیای را تخته کنم. آمده‌ام با قانع کردن مردم، رای بگیرم و از مردم می‌خواهم نه به خاطر شعارهایم بلکه به جهت سوابق کاری‌ام به من رای بدهند.

انتهای پیام/

تصاویر خبر


ارسال دیدگاه