کاندیدای جبهه شورای ائتلاف مازندران معرفی شدند

کاندیدای جبهه شورای ائتلاف مازندران معرفی شدند

رئیس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران لیست کاندیدای موردحمایت این شورا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را اعلام کرد.

به گزارش چامه شمال، حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: مشارکت در انتخابات تاکید مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه هدف ما معرفی کاندیدای اصلح است و در چند مرحله گزینش صورت گرفت، از شکل‌گیری کارگروه‌های مختلفی برای معرفی کاندیدای اصلح در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه کاندیدا برای اینکه در لیست قرار بگیرند به طرق مختلف دعوت شدند، افزود: مجمع شهرستانی و استانی با حضور نمایندگان مردمی تشکیل شد، سپس کاندیدا میثاق نامه را امضا کردند و در انتها توسط مرکز تایید شدند.

رئیس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران با بیان اینکه مردم پیرو امامین انقلاب هستند، گفت: مشارکت در انتخابات تاکید مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) است به‌طوری که امام معتقد بود اگر کسی بدون عذر موجه در انتخابات شرکت نکند مرتکب گناه کبیره شده است.

حجت‌الاسلام یعقوبی با تاکید بر اینکه امیدواریم ۱۱ اسفند ماه انتخاب پرشوری را داشته باشیم، ادامه داد: کارگروه انتخابات در هر شهرستان تشکیل شد و ۵ نفر برای قرار گرفتن در لیست به ازای هر کرسی نامزد و در شورای استانی نیز از این تعداد سه نفر انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران 12 کاندیدا را برای ورود به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است، یادآور شد: در دوره قبل هشت کاندیدای معرفی شده از سوی سورای ائتلاف به طور مستقیم به مجلس راه یافتند.

رئیس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران با بیان اینکه آغوش شورای ائتلاف برای ورود همه جریان‌های انقلابی باز است، افزود: در کشور دو جریان بیشتر نداریم؛ انقلابی و غیرانقلابی. به همین دلیل موضع‌گیری ما حمایت از جریان انقلابی است که درد جامعه را بفهمد و به عزت کشور کمک کند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی می‌شود، گفت: نظام اسلامی نیازمند نیروهای نخبه و متعهد به آرمان‌های انقلاب است و نسبت به این مقوله وظیفه داریم.

وی بیان کرد: به دنبال سهم‌خواهی نیستیم و به دنبال آن هستیم که برای انقلاب کار کنیم.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: در انتخابات خبرگان لیست شورای ائتلاف، همان لیست جامعه مدرسین است و از آیت‌الله صادق اردشیر لاریجانی آملی، آیت‌الله سیدرحیم توکل، آیت الله محمدباقر محمدی و آیت‌الله علی معلمی حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام یعقوبی در پایان کاندیدای مورد حمایت جبهه شورای ائتلاف را اینگونه اعلام کرد: سید شمس‌الدین حسینی در حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس آباد، رضا علیخانی کوشکی در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت، عبدالوحید فیاضی در حوزه انتخابیه نور و محمود آباد و بهروز عیسی‌زاده در حوزه انتخابیه آمل.

رئیس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران ادامه داد: در بابلسر و فریدونکنار علی‌اصغر باقرزاده، حسن حسن نتاج و مهدی سعادتی در حوزه انتخابیه بابل، سید جواد حسینی و کیوان مرادیان در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ، عبدالرضا بابایی و منصور علی زارعی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و غلامرضا شریعتی در حوزه انتخابیه گلوگاه، بهشهر و نکا منتخب شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه