اعلام لیست انتخاباتی شورای وحدت مازندران

اعلام لیست انتخاباتی شورای وحدت مازندران

شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی مازندران لیست نامزدها و داوطلبان مورد حمایت این شورا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.

به گزارش چامه شمال، قائم مقام شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در گفت وگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی، مجلس را یکی از مراکز مهم و حساس در کشور برشمرد و گفت: این نهاد باید بتواند در مواقع حساس و لزوم بن‌بست شکنی کند و نماینده مجلس باید آنقدر قوی باشد که بتواند با قانون خوب و صحیح کشور را از مشکلات نجات دهد.

محمد کریمی افزود: تمام تلاش شورای وحدت این است که افرادی را انتخاب کند که بتوانند برای رفع مشکلات و رسیدن به توسعه تحول آفرین باشند.

قائم مقام شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی مازندران لیست این شورا را اینگونه تشریح کرد: در حوزه انتخابیه شرق مازندران غلامرضا شریعتی، ساری و میاندورود منصورعلی زارعی، علی بابایی کارنامی و عبدالرضا بابایی، در قائمشهر کمال علیپور، مصطفی معلمی و عبدالرضا دادبود و در بابل حسن حسن نتاج و فرهاد فرزادی مورد حمایت این شورا هستند.

کریمی تصریح کرد: همچنین در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار علی اصغر باقرزاده، در آمل بهروز عیسی زاده و در نور و محمودآباد عبدالوحید فیاضی، در نوشهر چالوس و کلاردشت رضا علیخانی و در رامسر تنکابن و عباس آباد علی شمس مورد حمایت هستند.

وی اضافه کرد: برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، آیت الله صادق پیشنمازی، آیت الله معلمی و آیت الله لاریجانی آملی در لیست این شورا قرار دارند.

گفتنی است: مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس  شورای اسلامی و چهار کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه