حضور در انتخابات، تثبیت نظام را رقم می زند

حضور در انتخابات، تثبیت نظام را رقم می زند

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم دریایی مازندران گفت: حضور مردم در انتخابات ضمانت تثبیت نظام و امنیت را به همراه داشته و دانشجویان و دانشگاهیان مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

به گزارش چامه شمال، محمد رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در حاکمیت و در ساختار اجتماعی جامعه، حضور و مشارکت مردم تعریف می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم به عنوان سرمایه اجتماعی نقش اساسی در حاکمیت نظام مردم سالاری مبتنی بر دین داشته و حضور مردم به شدت حائز اهمیت است.

عضو هیأت علمی دانشگاه مازندران اضافه کرد: تجربه ثابت کرده هر وقت دشمن موضوعات مختلف در جامعه را هدف قرار داده به عنوان مسئله راهبری کشور است، دشمن در رسانه‌های بیگانه بحث کاهش مشارکت را پیگیری می‌کنند و آنها از همین کم رنگ دادن بحث انتخابات به دنبال دست‌یابی به اهداف خودشان هستند.

رحمانی ادامه داد: حضور حداکثری و مشارکت مردم نگاه خردمندانه با شعور بالای سیاسی قلمداد شده و مردم با این شرایط  یکبار دیگر حاکمیت نظام مورد حمایت قرار داده و برنامه‌های گام دوم انقلاب را به سر منزل مقصود برسانند.

وی ادامه داد: دانشگاهیان و دانشجویان نقش اساسی در ترغیب مردم در انتخابات داشته تا بتوانیم یک بار دیگر مانند همیشه زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات داشته باشیم.

رحمانی از دانشگاهیان و دانشجویان درخواست کرد مردم را به حضور حداکثر تشویق کنند چراکه با این حضور، ضمانت تثبیت نظام و امنیت برای مردم ارمغان آورده می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه