حضور امیدآفرین در انتخابات، دشمنان را ناکام می‌کند

حضور امیدآفرین در انتخابات، دشمنان را ناکام می‌کند

دبیر شورای عالی فرهنگی وزارت نفت گفت: مردم بصیر ایران با حضور پرشور و امیدآفرین خود در انتخابات همانند همیشه دشمنان را در نیل به اهداف شوم خود ناکام خواهند کرد.

به گزارش چامه شمال به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، علی زمانی در جلسه شورای فرهنگی منطقه 4 صنعت نفت که به میزبانی مجتمع نفت محمودآباد برگزار شد، اظهار کرد: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری برای توسعه دریامحور در سه محور زیرساخت‌ها، بسته‌های نرم‌افزاری و مردمی‌سازی اقتصاد دریا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و به کارگرفتن تمام توان پیگیری شود.

دبیر شورای عالی فرهنگی وزارت نفت، پرداختن به زیرساخت‌های ساحل را از دیگر موارد مطرح شده عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد دریا این موضوع برای ما مسئولیت آور است و در این راستا برای زیرساخت‌های استان های شمالی و جنوبی، کارگروه ویژه‌ای با حضور کارشناسان برجسته استان ها تشکیل شود که خانواده ها بتوانند از ظرفیت برنامه‌های فرهنگی بهره‌مند شوند.

در ادامه قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران و رئیس شورای فرهنگی منطقه 4 صنعت نفت گفت: فرهنگ بر کلیه ابعاد زندگی انسان اثرگذار است.

وی هدف از برگزاری جلسات شورای فرهنگی را همفکری و تضارب آراء برای سیاست گذاری صحیح در این حوزه بسیار مهم دانست تا برنامه ها و اهداف این شورا در بلند مدت برای کارکنان و خانواده ها با تبیین الگو و فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی نهادینه شود.

مایلی رستمی با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات در سایه روشنگری و تبیین اهمیت انتخابات برای کارکنان و اطلاع‌رسانی شفاف درباره دستاوردهای نظام برای خانواده ها به دست می‌آید افزود: اعضای شورای فرهنگی، افرادی آگاه و با تجربه در سازمان ها هستند که با امکاناتی که در اختیار دارند می‌توانند در تبیین عملکرد دولت موثر باشند.

در این جلسه همچنین عملکرد شورای فرهنگی منطقه 4 صنعت نفت در زمینه های فعالیت های دینی و قرآنی، خانواده ها، آموزش‌ها، مسابقات، مناسبت ها، اردوها، جشن ها و مراسمات توسط میثم تبریزی دبیر این شورا تشریح شد و در ادامه نیز حاضران در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برنامه های آتی شورای فرهنگی صنعت نفت ارائه دادند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه