صندوق‌های رای به صف شدند

صندوق‌های رای به صف شدند

فرماندار قائم‌شهر از آماده سازی صندوق های اخذرای در این حوزه انتخابیه خبر داد‌.

به گزارش چامه شمال، جواد مولایی اظهار کرد: 204 صندوق اخذ رای آماده توزیع در شعب رای‌گیری در حوزه انتخابیه قائم‌شهر شده است.

وی افزود: در حالی که آرام آرام به روز مهم تعیین سرنوشت کشور برای چهار سال آینده نزدیک می شویم، همه صندوق ها و تعرفه های اخذ رای در حوزه انتخابیه قائم‌شهر آماده توزیع است.

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به آمادگی کامل این حوزه برای انتخابات سالم، خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه قائم شهر 204 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تلاش حدود هفت هزار نیروی اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و امنیتی انتخابات 11 اسفند در این حوزه برگزار می‌شود.

مولایی ادامه داد: از مجموع 204 شعبه اخذ رای در شهرستان، 112شعبه در شهر قائم‌شهر، 10 شعبه در شهر ارطه و 82 شعبه در سطح روستاهای قائم شهر مستقر خواهند شد.

وی یادآور شد: برای سهولت و رفاه حال رای‌دهندگان در روز 11 اسفند، 34 صندوق این حوزه به صورت سیار اقدام به اخذ رای از مردم می‌کنند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر گفت: در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار 370 هزارنفر واجد شرایط رای دادن هستنند که 240 هزار نفر واجدین در شهرستان قائم‌شهر مستقر هستند.

گفتنی است: با آرای مردم حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در روز 11 اسفند، دو نماینده از این حوزه  انتخابیه به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه خواهند یافت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه