وجود ۴۰ هزار موتورسیکلت بلاتکلیف در پارکینگ‌های مازندران

وجود ۴۰ هزار موتورسیکلت بلاتکلیف در پارکینگ‌های مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از وجود ۴۰ هزار دستگاه موتورسیکلت بلاتکلیف در پارکینگ‌های استان خبر داد.

به گزارش چامه شمال، سردار حسن مفخمی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به اینکه ۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت فرسوده در پارکینگ‌های سطح استان موجود بود، اظهار کرد: امسال ۱۰ هزار دستگاه موتورسیکلت و ۲ هزار خودرو تعیین تکلیف شدند.

وی با اشاره به افزایش ۷ درصدی جرایم سایبری در استان، گفت: متاسفانه تعداد اینگونه جرایم خیلی بالاست.

سردار مفخمی ادامه داد: ۱۰۸ درصد کشف جرایم سایبری را شاهد بودیم.

رئیس پلیس مازندران از دستگیری باندهای حرفه‌ای سارقین در حرکت خبر داد و افرود: اینگونه سارقین از استان‌های دیگر وارد و طلاجات و اشیای قیمتی را سرقت می‌کردند.

سردار مفخمی اضافه کرد: شاخص‌ترین گروه سرقت که از شرق، وارد استان شده بود در تور امنیتی‌مان قرار گرفت و در یک تعقیب و گریز، زمین‌گیر شدند.

وی با اعلام اینکه سرقت خودرو ۹ درصد کاهش داشته است، تاکید کرد: اغلب خودروهایی که به سرقت می‌روند ایمنی پایینی دارند.

سردار مفخمی یادآور شد: در بخش سرقت مغازه و سرقت احشام، کاهش ۳۰ و ۱۵ درصدی را شاهد هستیم.

وی از دستگیری ۱۸ هزار و ۴۰۳ سارق حرفه‌ای خبر داد و گفت: یکهزار و ۸۸۱ مالباخته به اموال خود رسیدند.

فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۱۶ درصدی وقوع قتل نیز خبر داد و افزود: خوشبختانه همه قاتلین دستگیر شدند.

سردار مفخمی با اشاره به ۵۸۶ میلیون تردد در سطح استان که توسط دستگاه‌‌های ترددشمار راهداری ثبت شد، بیان کرد: در ایام پیش‌رو با متخلفین رانندگی که سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازند، مماشات نداریم و توقیف ساعتی تا توقیف تا پایان تعطیلات برایشان درنظر خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه ۵۹ باند تهیه و توزیع موادمخدر متلاشی و ۳ تن و ۵۲۵ کیلوگرم انواع مخدر کشف شد، گفت: در این راستا ۱۵ هزار و ۷۱۰ توزیع کننده موادمخدر و ۶ هزار و ۲۴۸ خرده‌فروش دستگیر شدند.

سردار مفخمی با اعلام اینکه ۷۹ درصد مراجعات به مراکز مشاوره به صلح و سازش انجامید، ادامه داد: ۴۰ هزار و ۸۷۳ نفر به دوایر مشاوره در کلانتری‌ها و ۴ هزار و ۲۱۶ نفر به مراکز مشاوره آرامش مراجعه داشتند.

رئیس پلیس مازندران از افزایش ۳۸ درصدی بازدید از واحدهای صنفی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا ۷۴ هزار واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند و شاهد افزایش ۱۵ درصدی پلمپ اینگونه واحدها بودیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه