پلیس فتا مازندران، کلاهبردار 500 میلیارد ریالی را زمین‌گیر کرد

پلیس فتا مازندران، کلاهبردار 500 میلیارد ریالی را زمین‌گیر کرد

رئیس پلیس فتا استان مازندران از دستگیری کلاهبردار 500 میلیارد ریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس خبر داد.

به گزارش چامه شمال، سرهنگ سامع خورشاد اظهار کرد: فردی که با وعده‌دادن سوددهی از طریق سرمایه‌گذاری در بازار فارکس هموطنان را فریب داده و اقدام به کلاهبرداری از 60 نفر به مبلغ 500 میلیارد ریال کرده بود، توسط پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

وی اعلام کرد: در پی مراجعات هموطنان کل کشور به این پلیس مبنی بر سرمایه‌گذاری و دریافت سود به صورت سرمایه‌گذاری در بازار فارکس از یک فرد نامعلوم موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا مازندران قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا مازندران افزود: شاکیان در اظهارات خود عنوان داشتند چند وقت پیش در شبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه سرمایه‌گذاری در بازار فارکس فعالیت و سودهای کلانی در ازای سرمایه‌گذاری در این زمینه پرداخت می‌کند، آشنا شده و پس ازجلب اعتمادشان جمعا 500 میلیارد ریال جهت سرمایه‌گذاری در زمینه این بازار مورد کلاهبرداری قرار گرفتند.

سرهنگ خورشاد ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن استان شمالی کشور بوده و در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان مازندران منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه‌کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به کلاهبرداری از حساب 60 نفر به مبلغ 500 ریال از هموطنان سراسر کشور تا این لحظه اعتراف کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه