برپایی سفره‌های رمضانی در ۷۴ امامزاده مازندران

برپایی سفره‌های رمضانی در ۷۴ امامزاده مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده مازندران خبر داد.

به گزارش چامه شمال، به نقل روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی اظهار کرد: این سفره‌های افطاری با استفاده از کمک‌های مومنانه مردم و خیرین برپا می‌شود.

وی در رزمایش توزیع ۲ هزار بسته معیشتی با کمک اوقاف و کمیته امداد به ارزش ۳۰ میلیارد ریال ویژه ماه مبارک رمضان که در مصلی امام خمینی (ره) ساری برگزار شد، افزود: این کمک های مومنانه با محوریت کمیته امداد و همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تامین شده است. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه پیرامون امامزادگان، نیازمندان در قالب طرح افق حمایت می شوند، یادآور شد: از اسفند سال گذشته تا به امروز حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام حیدری جناسمی با اشاره به همت والای مردم برای تامین اطعام افطاری ساده در امامزادگان استان، گفت: روزانه بیش از ۵۰۰ نفر از افطاری ساده بهره‌مند می شوند.

وی از توزیع ۲۱۵ هزار بسته معیشتی در سال گذشته خبر داد و افزود: ۴۵۰ پروژه عمرانی با همراهی مردم و خیرین نیک‌اندیش در استان در حال اجرا است.

حیدری از اعلام آمادگی اوقاف و امور خیریه مازندران برای همکاری با کمیته امداد استان برای دستگیری از نیازمندان خبر داد و یادآور شد: بسته معیشتی به همراه وجه نقد به نیازمندان شناسایی شده از سوی امداد استان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه