حذف بروکراسی اداری و قوانین دست و پاگیر ضروری است
مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران:

حذف بروکراسی اداری و قوانین دست و پاگیر ضروری است

مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران بر ضرورت حذف بروکراسی اداری و قوانین دست و پاگیر تاکید کرد.

به گزارش چامه شمال، حجت الاسلام مجیدرضا فولادی در دیدار با مدیریت امور شعب بانک ملی مازندران و معاونین این بانک اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های دکتر عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر منطقه آزاد به نتایج و فرآیندهای خوبی رسیدیم از جمله اینکه اساسنامه منطقه آزاد مازندران در کمتر از ۳ ماه تصویب شد و درصدد هستیم سایر مراحل آن نیز به‌زودی در مرحله اجرا قرار گیرد.

وی هدف از این دیدار را رسمی شدن فعالیت‌های منطقه آزاد مازندران در آینده نزدیک و حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در بندر امیرآباد، بندر  نوشهر و در ادامه در منطقه چپکرود - میرود عنوان کرد و افزود: یکی از موضوعات و دغدغه‌های مهم ما تبادلات بانکی، خدمات‌دهی و سرویس‌دهی بانک‌ها در منطقه آزاد به سرمایه‌گذاران، تجار و بازرگانان است چرا که ما برای فعالان و کنشگران منطقه آزاد، نقش ویژه‌ای قائل هستیم.

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری مازندران با تاکید بر اینکه همکاری بانک‌ها و سرمایه‌گذاران باید در خور شان منطقه آزاد باشد، گفت: انتظار ما این است بانک‌ها با ارائه خدمات مناسب و حمایت‌های لازم به یاری ما آیند و با استفاده از سپرده‌های سرمایه‌گذاران، سرویس‌های متقابل ارائه کنند.

فولادی تصریح کرد: بانک ها به صورت ویژه و تخصصی و بدون درنظر گرفتن هرگونه بروکراسی اداری، مباحث و قوانین دست و پاگیر می توانند به کمک سرمایه‌گذاران، تجار و بازرگانان آیند و نقش مهمی در رونق منطقه آزاد مازندران ایفا کنند.

وی تاکید کرد: مدیران شعب بانک‌ها می‌توانند با همکاری و همراهی سایر بانک‌ها با توجه به میزان و حجم سرمایه‌گذاری و سپرده‌گذاری‌هایی که در آینده انجام خواهد شد، مقدمات و شرایط لازم جهت حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه‌های مختلف در منطقه آزاد را فراهم سازند.

در ادامه هرمز پژولیده مدیر شعب بانک ملی استان مازندران اعلام کرد: در راستای حمایت از منطقه آزاد مازندران آمادگی کامل داریم و در این زمینه هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی در راستای ارائه خدمات ویژه و خاص برای فعالان، تجار و بازرگانان قول مساعد داد و افزود: قطعا شعبه بانک ملی در بندر امیرآباد را مجهزتر و بروزتر خواهیم کرد و در سایر نقاط منطقه آزاد مازندران (نوشهر، چپکرود و میرود ) نیز شعبات دیگری در آینده نزدیک، مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه