حضور ۸ مازندرانی در مسابقات المپیک

حضور ۸ مازندرانی در مسابقات المپیک

با حضور مديرکل ورزش و جوانان مازندران، حضور ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس بررسی شد.

به گزارش چامه شمال، با حضور علی رجبی مديرکل ورزش و جوانان مازندران، دلیری معاون امور ورزش اداره‌کل، نمایندگان هیات های ورزشی استان، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و مسئولان ستادی اداره‌کل ورزش و جوانان جلسه بررسی چگونگی حضور ورزشکاران مازندرانی در رقابت های المپیک و پارالمپیک پاریس برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان در این جلسه گفت: المپیک و پارالمپیک گل کار ورزش است و برای تحقق اهداف باید برای قبل، حین و بعد المپیک برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.

علی رجبی افزود: با توجه به اینکه وضعیت حضور ورزشکاران در برخی رشته های ورزشی مشخص نشده، همه مسئولان باید برای افزایش سهمیه المپیک ورزشکاران مازندرانی تلاش کنند.

وی تاکید کرد: برای ایجاد آرامش ورزشکاران المپیکی، هیات‌ها و ادارات ورزش و جوانان و مسئولان ستاد با پیگیری‌های مستمر دغدغه ورزشکاران را کاهش دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه مردم ما به ورزش دلخوش هستند بیان داشت: با پای کار بودن هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان و جریان‌سازی برای رویداد المپیک فضای استان المپیکی و ورزشی خواهد شد.

همچنین معاون امور ورزش اداره‌کل و ورزش و جوانان مازندران در این جلسه گفت: سال گذشته عملکرد خوبی در ورزش قهرمانی داشتیم و برای المپیک و پارالمپیک پاریس نیز تاکنون ۸ ورزشکار مازندرانی توانستند سهمیه حضور در این رویداد مهم را کسب کنند.

حسین دلیری با تاکید براینکه حمایت و همراهی با ورزشکاران آنان را در مسیر کسب افتخار پرانگیزه‌تر می کند بیان داشت: خوشبختانه همه ی مسئولان در سطح استان و شهرستان پیگیر وضعیت المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه