راه‌اندازی پویش "حُرمت مولا" در مازندران

راه‌اندازی پویش "حُرمت مولا" در مازندران

جوانان مازندرانی با برپایی پویش "حُرمت مولا" عزاداران دیار علویان و شیفتگان اهل‌بیت (ع) را به حضور در اجتماع بزرگ حیدریون دعوت کردند.

به گزارش چامه شمال، این پویش مردمی در فضای مجازی همه‌گیر شد و تاکنون جوانان محلات ۲۲ شهرستان مازندران در آن مشارکت کردند.

مصادف شدن روز طبیعت با سالروز شهادت مولا امیرالمومنین علی (ع) کنشِ جدیدی را در فضای مجازی و حقیقی خلق کرد و برخی از کاربران فضای مجازی با هشتک‌های «سفره‌_بندگی» و برخی دیگر با «جوانان_عزادار_مازندران» و «حرمت_مولا» پویش‌های جدیدی را برای حفظ حرمت مولایشان در فضای مجازی شکل دادند و گروه‌های جهادی، مردمی و هیات‌های مازندران نیز اجتماع مردمی حیدریون مازندران را در ۲۲ شهرستان این استان تشکیل دادند.

برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار اثرهای گرافیکی به پویش حرمت مولا پیوستند و برخی دیگر با دعوت از جوانان عزادار و دلدادگان آقا امیرالمومنین علی (ع) مردم را دعوت به اجتماع بزرگ حیدریون کرده‌اند.

همچنین با توجه به سالروز شهادت حضرت علی (ع) و هماهنگی‌های صورت گرفته، تجمع بزرگ مردم شریف دیار علویان و دلدادگان به اهل بیت در استان برگزار می‌شود.

اجتماع بزرگ دیار علویان با عنوان حیدریون برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی لازم برای اجرای آن در ۲۲ شهرستان صورت گرفته است.

در آستانه شهادت مولای متقیان، فضای شهری و محلات مازندران سیاه پوش شد و بسیاری از جوانان و مردم ولایتمدار مازندران با پیوستن به پویش‌های مردمی حرمت مولا و غیره، آمادگی خود را برای حضور در آئین‌های سوگواری به جای حضور در تفرجگاه‌ها اعلام کردند.

انتهای پیام/

تصاویر خبر


ارسال دیدگاه