دعوت برق منطقه‌ای مازندران از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان

دعوت برق منطقه‌ای مازندران از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان از دعوت از نخبگان، شرکت های دانش بنیان، پژوهشگاه‌ها و اساتید دانشگاه ها برای اجرای پروژه‌های کاربردی هوش مصنوعی در این شرکت خبر داد.

به گزارش چامه شمال، موسوی تاکامی در راستای بهره‌مندی از مکانیزم های هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و بلاک‌چین با استفاده از داده های پرشمار، ۱۳ پروژه راهبردی - کاربردی را تعریف و از نخبگان، شرکت های دانش بنیان، پژوهشگاه ها و اساتید دانشگاه ها برای اجرای پروژه های کاربردی هوش مصنوعی در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، دعوت به همکاری کرده است.

وی اشاره کرد: شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، تمامی ابزارها، داده ها و سیستم ها را در چارچوب مقررات و پروتکل های مرتبط در اختیار پژوهشگران و شرکت های استارت آپ قرار می دهد.

موسوی تاکامی اضافه کرد: مرکز هوشمندسازی و حمایت از شرکت های دانش بنیان  شهید چمران شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، فضای اداری و مکان استقرار را در اختیار شرکت های استارت آپ متشکل از نخبگان معرفی شده از سوی بنیاد نخبگان و سایر متخصصین کارآمد تراز اول قرار می دهد.

مدیر عامل برق منطقه ای مازندران و گلستان، معاونت برنامه ریزی و تحقیقات و دفتر تحقیقات و توسعه فناوری را متولی این امر دانسته و از نخبگان و متخصصین خواست تا جهت ارائه پروپوزال پیرامون پروژه های مشروحه یا مشابه آنها، به این معاونت مراجعه کنند.

موسوی تاکامی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروژه های راهبردی و کاربردی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه