اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز قدس در شهرهای مازندران

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز قدس در شهرهای مازندران

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت روز قدس در مسیرهای راهپیمایی شهرهای استان پیش رو داریم.

به گزارش چامه شمال، نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص برگزاری راهپیمایی بزرگ روز قدس، اظهار کرد: از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه به‌مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس از میدان شهیدان قاسمی تا میدان شهدا و مصلی شهر ساری، توقف و تردد هرگونه وسیله نقلیه خودرویی و موتوری ممنوع است.

وی افزود: همچنین  تردد ناوگان حمل و نقل عمومی در مرکز استان و طول مسیر راهپیمایی، حد فاصل میدان امام خميني(ره) تا میدان شهدا و مصلی ساری به‌صورت رفت و برگشت ممنوع است.

رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی به‌مناسبت روز قدس در مرکز استان یادآور شد: اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان شهیدان قاسمی، از تقاطع ابن شهر آشوب به سمت میدان شهید قاسمی، از تقاطع طبرسی خاقانی به سمت تقاطع ابن‌ شهر آشوب و از سه راه کشاورزی به سمت میدان ساعت خواهد بود.

بیگلری بیان کرد: در سایر شهر‌های تابعه نیز در تمامی مسیر‌های منتهی به محل‌های برگزاری و تجمع راهپیمایان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی به تمامی شهروندان و کاربران ترافیکی توصیه کرد ضمن همکاری با عوامل پلیس راهور و عوامل انتظامی از سایر خیابان‌های همجوار و مسیرهای منتهی به مقصدشان به‌عنوان مسیر‌های جایگزین تردد استفاده کنند.

بیگلری در پایان گفت: پليس راهور در تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های مسیر راهپیمایی جهت راهنمایی هموطنان حضور فعال خواهد داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه