سه‌شنبه‌های ایثارگری در مازندران

سه‌شنبه‌های ایثارگری در مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ملاقات‌های عمومی به صورت چهره به چهره با 168 تن از جامعه معزز ایثارگری دیدار و مشکلات‌شان را مورد رسیدگی قرار داد.

به گزارش چامه شمال، سعید کهنسال به منظور تسریع در ارائه خدمات و راهکارهای مناسب در جهت حل مشکلات، به صورت چهره به چهره با 168 تن از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان استان دیدار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این ارتباط گفت: مهمترین مسائل جامعه ایثارگری را در ملاقات عمومی شامل اشتغال، امور درمانی، وام مسکن و تسهیلات بانکی مورد رسیدگی و پیگیری قرار گرفت.

کهنسال با بیان اینکه پاسخگویی به جامعه هدف موجب تسهیل در مسیر خدمت رسانی می‌شود، افزود: نگاه ما این است فرایند پاسخگویی در تمامی حوزه‌های خدمت رسانی باید اثرات و نتایج خودش را نشان دهد و برای مخاطب شفافیت ایجاد کند.

وی دیدار مستقیم و دوسویه را مهمترین و موثرترین شیوه ارائه خدمت عنوان و یادآور شد: رویکرد ما در این رابطه خدمات با کیفیت توأم با رضایت و تکریم است و در این راستا شنیدن دغدغه های این عزیزان می‌تواند در جهت شناسایی درخواست ها و مطالبات آنان در بحث خدمت رسانی به ما کمک کند و در بسیاری از زمینه ها راهگشا باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه ملاقات عمومی فرصت مناسبی برای بیان مشکلات است، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که مسائل بیان شود، وظیفه ما رفع مشکلات خانواده های معزز شهدا و ایثارگران است.

کهنسال تصریح کرد: سه شنبه های هر هفته ملاقات عمومی بطور همزمان در 22 شهرستان برگزار می‌شود و معاونین و روسای شهرستان‌ها در میز خدمت، مشکلات جامعه ایثارگری را رسیدگی می‌کنند.

وی ادامه داد: این حداقل کاری است که برای خانواده های شهدا و ایثارگران صورت می‌گیرد و با تلاش و کوشش مضاعف سعی می‌کنیم رضایت این عزیزان را جلب کنیم. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه