زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم اعلام شد

زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم اعلام شد

فرماندار قائم‌شهر ، آغاز تبلیغات قانونی نامزدهای انتخاباتی مرحله دوم مجلس را ۱۳ اردیبهشت اعلام کرد.

به گزارش چامه شمال، جواد مولایی با اشاره به زمان باقی‌مانده تا مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار تنها حوزه انتخابیه در مازندران است که انتخابات مجلس دوازدهم آن به مرحله دوم کشیده شد.

وی درباره تفاوت مرحله دوم انتخابات با مرحله نخست در این حوزه انتخابیه گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس درحوزه قائم‌شهر به همراه هفت حوزه دیگر کشور به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

مولایی با اشاره به فراگیری آموزش های لازم توسط مجریان انتخابات الکترونیکی افزود: ۷۳۵ دستگاه الکترونیکی احراز هویت و اخذ آرا تحویل حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار شده است.

فرماندار قائم‌شهر هرگونه تبلیغات زودهنگام کاندیداها را تخلف دانسته و افزود: بر اساس قانون، روز ۱۳ اردیبهشت شروع تبلیغات قانونی نامزدهای مرحله دوم مجلس دوازدهم است که تا بیست و چهار ساعت قبل از روز اخذ رای مجاز به تبلیغات خواهند بود.

مولایی تعداد شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه قائم‌شهر را ۴۱۸ شعبه اعلام کرد که با تمهیدات به عمل آمده و آمادگی هیئت های اجرایی و نظارت و بازرسی و دیگر عوامل، انتخابات مرحله دوم مجلس روز ۲۱ اردیبهشت در این حوزه برگزار می شود.

گفتنی است: در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه،  سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار از میان چهار کاندیدا، با مشارکت و آرای مردم در روز ۲۱ اردیبهشت دو نفر با کسب اکثریت آراء به عنوان نمایندگان منتخب این حوزه به مجلس دوازدهم  راه خواهند یافت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه