مازندرانی‌ها اردیبهشت به عمره می‌روند

مازندرانی‌ها اردیبهشت به عمره می‌روند

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: اولین پرواز اعزام زائرین از استان مازندران به عمره مفرده در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

به گزارش چامه شمال به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های مازندران، دکتر حسنی اظهار کرد: امسال با توجه به افزایش ظرفیت پروازها و تعداد زائرین و عوامل کاروان‌ها، عملیات حج تمتع در قالب ۳۲ کاروان و با بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ زائر از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی الهی انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افزود: در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه یک پرواز برای زائرین عمره‌گذار استان مازندران از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی در نظر گرفته شده است.

حسنی اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته به منظور ارائه‌ خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت‌الله الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط تشکیل شده است و فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه شهدای ساری جزء فرودگاه‌های پیشتاز اعزام کننده زائرین عمره و تمتع است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج در انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع امسال ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه