انتظار ۱۰ ساله قائم‌شهری‌ها به پایان رسید
راهداری مازندران بر مدار تلاش و همت؛

انتظار ۱۰ ساله قائم‌شهری‌ها به پایان رسید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از بهره‌برداری پل روستای سوخته‌کلا قائم‌شهر پس از وقفه طولانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش چامه شمال، حسن جهانیان اظهار کرد: با عزم راسخ راهداران بعد از حدود 10 سال صبوری مردم قائم‌شهر، پل سوخته‌کلا به‌زودی به بهره‌برداری می رسد.

وی توضیح داد: عملیات احداث پل سوخته‌کلا که سالیان سال راکد بود و حدود 2 سال قبل بعنوان پروژه نیمه‌کاره از مجموعه اداره‌کل راه و شهرسازی منفک و جهت اتمام نهایی به این اداره‌کل واگذار شد، در حال انجام و بزودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی 30 روستای همجوار دهستان بالاتجن شهرستان قائم‌شهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت، گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از 40 هزار جمعیت 30 روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

جهانیان با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، افزود: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ادامه داد: فعال کردن اقتصاد روستا یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است و باید با برنامه ریزی اصولی روند مهاجرت معکوس جوانان روستا فراهم شود.

وی در پایان گفت: طی یک سال گذشته ده‌ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیرده و گردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ‌میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه