مرگ تلخ پدر و پسر در پاجی‌میانا

مرگ تلخ پدر و پسر در پاجی‌میانا

مدیر‌کل پزشکی قانونی مازندران از مرگ تلخ پدر و پسری در روستای پاجی‌میانا ساری خبر داد.

به گزارش چامه شمال، دکتر علی عباسی اظهار کرد: در این حادثه پدر ۵۳ ساله و پسر ۱۸ ساله‌اش بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن در یکی از روستاهای شهرستان ساری جان‌شان را از دست دادند.

وی با اشاره به افزایش موارد مسمومیت با گاز منوکسید کربن با کاهش دما، به شهروندان هشدار داد تا برای پیشگیری از بروز چنین حوادثی، ضمن استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و عدم استفاده از بخاری‌های بدون دودکش، از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل کنند.

همچنین روابط عمومی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پرواز بالگرد اورژانس مازندران برای انتقال مصدوم مسمومیت با مونوکسید کربن خبر داد.

بر پایه این خبر، حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و با درخواست بالگرد از سوی درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

مصدوم خانم 44 ساله‌ای بود که به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود و با انجام لوله گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

اورژانس مازندران اعلام کرد: در این حادثه متاسفانه دو آقای 50 و 18ساله با مونوکسید کربن مسموم و جان باختند.

شایان ذکر است: مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن به زندگی سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و فرزند نخبه‌اش در ویلای شخصی در روستای پاجی منطقه دودانگه پایان داد.

همچنین خانم پری حجی‌زاده پرسنل زحمتکش بیمارستان امام ساری هم به بخش آی سی یو بیمارستان منتقل شد.

سید اسماعیل با وجود معلولیت شدید تا حدی که حتی توان ورق زدن کتاب را نداشت توانست در کنکور سال گذشته رتبه ۲۵ کنکور را بدست آورد و از آن زمان نام سیداسماعیل روی زبان‌ها افتاد.

بعد از این موفقیت و همکاری وزیر علوم با تحصیل آنلاین سیداسماعیل در دانشگاه تهران موافقت شد و او به رویاهایش نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد.

تحصیل در رشته فلسفه و نویسنده شدن جز رویاهای اسماعیل بود که برایش هر لحظه و ثانیه تلاش می‌کرد.

مادرش هم باوجود اینکه پرستار بیمارستان امام خمینی ساری است نه تنها پرستار بلکه دست و پای پسرش شد و روزها در کنار سیداسماعیل و شب‌ها در کنار بیماران سپری کرد چون شیفت شب بیمارستان شد تا در کنار پسرش باشد تا سیداسماعیل به رویایش برسد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه