تولیدات کیفی حوزه ایثار و شهادت مورد توجه قرار گیرد

تولیدات کیفی حوزه ایثار و شهادت مورد توجه قرار گیرد

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور بر توجه ویژه بر تولیدات کیفی همچون تالیف کتاب و تولید فیلم در حوزه ایثار و شهادت تاکید کرد.

به گزارش چامه شمال، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در سفر خود به مازندران در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: سال گذشت ۱۴ کنگره ملی و ۸ کنگره استانی در کشور برگزار شد.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تنها قرارگاه فرهنگی کشور است که پشتوانه بودجه‌ای دارد و در سطح ملی به ریاست رئیس جمهور و در استان‌ها به ریاست استاندار تشکیل می شود.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه دبیرخانه این شورا در بنیاد شهید و امورایثارگران استان مستقر است، اضافه کرد: جلسات این شورا در استان ها باید به ریاست استاندار، هر سه ماه یکبار برگزار شود.

وی یادآور شد: عملکرد اعضای این شورا رتبه‌بندی شده و به سمع و نظر رئیس جمهور می رسد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطرنشان‌کرد: تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند ۲۰ درصد بودجه فرهنگی خود را به حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دهند.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی گفت: اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استاندار مازندران برای تحقق اهداف دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان ورود جدی داشته باشند.گفتنی است: حضور در گلزار شهدای معتمدی بابل و میثاق با شهیدان، نشست با سرآمدان، معتمدین معین، اعضای یادواره شهدا، تشکل‌ها، اساتید حوزه و دانشگاه و معلمین ایثارگر، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در مازندران، دیدار با استاندار، دیدار با خانواده سه شهید طبری، پدر بزرگوار دو شهید معلمی و بزرگی، حضور در گفت و کوی خبری صدا و سیما مازندران، سخنرانی در یادواره شهدای استانداری و اولین سالگرد تدفین شهید گمنام، نشست با خانواده های معزز شهدای مدافع حرم و امنیت، برپایی میز خدمت و رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری، نشست با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و دیدار با جانبازان سرافراز نخاعی از برنامه های سفر دو روزه دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مازندران بوده است.

دکتر کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، دکتر زارع‌نژاد مدیرکل حوزه ریاست، امور بین‌الملل و روابط عمومی و مدیرکل ارتباطات و مراجعات، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را در این سفر همراهی کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه