احداث ۶ پل عابر پیاده در محورهای مازندران

احداث ۶ پل عابر پیاده در محورهای مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: به منظور تامین ایمنی بیشتر عبور و مرور عابرین پیاده در سال گذشته شش دستگاه پل عابر پیاده در محورهای پُرتردد استان احداث شد.

به گزارش چامه شمال، حسن جهانیان اظهار کرد: به منظور کاهش فوتی ها و جلوگیری از مرگ و میر عابرین حاشیه جاده های پُرتردد استان در سال گذشته شش پل عابر پیاده با بهره گیری از توان بخش خصوصی در محورهای مختلف پُرحادثه استان احداث گردید.

وی ادامه داد: محورهای ارتباطی مناطق اسبوکلا، انجیل‌نسام، خزرشهر، پلور، عالیواک و دلاورکلا از جمله محورهایی بوده که پل عابر پیاده در آنها احداث گردید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: مقرر شد به‌زودی نیز با بهره گیری از توان بخش خصوصی تعداد 8 پل عابر پیاده دیگر در نقاط مختلف پر حادثه استان از جمله منطقه درزی‌کلا آمل - بابل، منظریه محور هراز، جمشیدآباد و قاسم‌آباد در محور سوادکوه و محورهای ساری - قائمشهر و کمربندی چالوس احداث گردد.

جهانیان بیان کرد: احداث پل های عابر پیاده در راستای کاهش فوتی های ناشی از تصادفات و اجرای برنامه های ایمن سازی عبورومرور عرضی عابرین پیاده و دانش آموزان در نقاط حادثه خیز و به تقاضای مسئولان استانی و شهرستانی استان وشوراهای اسلامی روستاها صورت می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خاطرنشان کرد: در ساخت پل‌های عابر پیاده استان از مشارکت بخش خصوصی نیز استفاده می‌شود که این مشارکت با انعقاد قراردادهای بلندمدت به‌صورت قرارداد BOT ساخت، بهره برداری و واگذاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه