شهدا چراغ راه آینده هستند

شهدا چراغ راه آینده هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری یادواره شهدا را حرکت در مسیر شهدا و تربیت نسل آینده بر محور فرهنگ ایثار و شهادت خواند.

به گزارش چامه شمال، دکترسید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در یادواره شهدای والامقام خانطومان و گرامیداشت یاد و نام ۹ شهید استانداری مازندران اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

معاون رئیس جمهور  و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: اتفاقات امروز عالم، مفهوم کمک ایران اسلامی به جبهه مقاومت در یمن، فلسطین و سوریه را مشخص می کند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه بصیرت، ایثار و ایمان شهدای مدافع حرم و تقویت جبهه مقاومت موجب ایجاد همبستگی بین مسلمین جهان شد، ادامه داد: هدایت‌های داهیانه رهبری و آرمان‌های امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی موجب شد تا نظام سلطه به دنبال توافق و جلب نظر ایران اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: اقدام استانداری مازندران برای برگزاری یادواره شهید گمنام به خاک سپرده شده در محوطه استانداری و ۹ شهید این حوزه، ارزشمند و شایسته تحسین است.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: امروز ایران به درجه‌ای از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با این نظام نیستند و این را مدیون خون شهدا هستیم.

معاون رئیس جمهور تصریح‌کرد: امامین انقلاب با تدابیرشان کاری کردند که امروز رژیم صهیونسیتی سرگردان شده و منافع اقتصادی آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا ناچار است در هر اقدامی در منطقه با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه