مفقودشدن تجهیزات هیات تیراندازی بابل + فیلم

مفقودشدن تجهیزات هیات تیراندازی بابل + فیلم

رئیس هیات تیراندازی مازندران از مفقود شدن تجهیزات هیات بابل خبر داد.

به گزارش چامه شمال، دکتر بهروز اسکندرنیا در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: بدنبال تغییر رئیس هیات تیراندازی بابل که حدود ۱۴ سال بر مسند کار بود، متاسفانه ایشان شبانه به سالن این هیات ورود و ۳۰ نوع سلاح و تجهیزات تیراندازی را از مجموعه خارج کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات قانونی در قبال این دستبرد به بیت‌المال صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: از طریق مقامات انتظامی، قضایی و امنیتی پیگیر این موضوع هستیم.

رئیس هیات تیراندازی مازندران ادامه داد: ورزش تیراندازی جزو محدود ورزش‌هایی است که با سلاح سروکار دارد و این مساله خودش یک فضای امنیتی برای این رشته ایجاد و در این زمینه خیلی باید مراقبت کرد.

اسکندرنیا اقدام متولی سابق هیات تیراندازی بابل را بی‌اخلاقی دانست و گفت: مسئولین ارشد شهرستان بابل در جریان مساله بوده و تلاش می‌کنیم آنچه که متعلق به بیت‌المال و تیراندازی است بدون هیچ کم و کاستی عودت داده شود.

وی از بی‌اخلاقی‌های صورت گرفته در فضای مجازی انتقاد کرد و اظهار امیدواری کرد دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم.

اسکندرنیا با اشاره به اینکه شاهد مقاومت در تغییرات روسای هیات‌های شهرستانی هستیم، افزود: تلاش می‌کنیم در انتصاب‌ها از همه استعدادها و ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

گفتنی است: رئیس هیات تیراندازی استان مازندران در ۱۱ اردیبهشت‌ماه امسال طی حکمی "حسین عبدالهی بیشه" را به‌عنوان سرپرست هیات تیراندازی شهرستان بابل منصوب کرد.

انتهای پیام/

منبع: صدا و سیما


ارسال دیدگاه