بیانیه شورای فرهنگ عمومی مازندران در پی شهادت رئیس‌جمهور

بیانیه شورای فرهنگ عمومی مازندران در پی شهادت رئیس‌جمهور

در پی درگذشت شهادت‌گونه آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرامی ایشان در سانحه هوایی، شورای فرهنگ عمومی استان مازندران متن پیام تسلیتی بدین شرح صادر کرد.

به گزارش چامه شمال، شورای فرهنگ عمومی استان مازندران، ضایعه جانگداز و شهادت‌گونه خادم الرضا، عالم برجسته، رئیس جمهور مردمی و پرتلاش، آیت‌الله جناب آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رحمت الله علیهم را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، نائب برحقشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)؛ ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نماید.

آیت الله جناب آقای حاج سید ابراهیم رئیسی به شایستگی خادم ملت ایران بود و در تمامی دوران خدمت خود در هر منصبی، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر در مسیر رشد و تعالی ایران عزیز و سربلندی ملت کوشید و همواره در عهد صادقانه خود با خداوند متعال پایدار ماند و مجاهدانه ایستاد و این چنین با خدمت شهادت‌گونه در کنار سایر خدمتگزاران عاقبت بخیر گردید و به درجه رفیع خادم شهید نائل گردید.

رهبر معظم انقلاب در توصیف این شهید خادم الرضا فرمودند: «رئیسی عزیز خستگی نمیشناخت» اینک ملت شریف ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد که همواره مشکلات مردم دغدغه ایشان و رضایت الهی سرلوحه کار بود.

در حزن این حادثه‌ی سنگین، شخصیت‌های برجسته‌ای مانند آیت‌الله  آل هاشم امام جمعه‌ی محبوب و معتبر تبریز، جناب آقای امیر عبداللهیان وزیر خارجه‌ی مجاهد و فعال، جناب آقای مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و گروه پروازی و دیگر همراهان نیز به رحمت الهی پیوستند.

این حادثه موجب تاثر شدید امت اسلامی گردید لیکن با زعامت و منویات رهبری فرزانه، در این مقطع تاریخی، عرصه خدمتگزاری برای آحاد مسئولین و خادمین مردم توقف ناپذیر است و از مردم شریف استان شهیدپرور مازندران انتظار داریم در کنار مسئولین خدمتگزار خویش بیش از پیش به توسعه و آبادانی استان عنایت داشته باشند تا با وحدت و یکدلی بیشتر مردم و مسئولین، جریان خدمتگزاری بطور مضاعف در نیل به اهداف انقلاب اسلامی جاری باشد و اینچنین با جانفشانی شهادت‌گونه خدمتگزاران نظام، نهال انقلاب اسلامی همواره آبیاری و باغبانی گردد.

از حضرت باری‌تعالی علو درجات برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه  مسئلت نموده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بیت معزی و مردم سوگوار ایران دعاگوی و آرزومندیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه