مدالی برای رئیس‌جمهور شهید

مدالی برای رئیس‌جمهور شهید

ورزشکار مازندرانی مدالش را به رئیس‌جمهور شهید اهدا کرد.

به گزارش چامه شمال، ابوالفضل نیکخو ژیمناستیک‌کار ساروی در یک اقدام ارزشمند مدال خود را به رئیس‌جمهور شهید تقدیم کرد.

ژیمناستیک‌کار ساروی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهانش که با حضور جامعه ورزش استان در مسجد رسول‌الله ساری برگزار شد، مدال آسیایی خود را به رئیس‌جمهور مردمی و شهید اهدا کرد.

در این مراسم قلی زاده معاون استاندار مازندران، رجبی مديرکل و معاونین ورزش و جوانان، نوبخت فرماندار مرکز استان، دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند.

گفتنی است: ابوالفضل نیکخو» در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان با کسب یک مدال طلا و دو برنز خوش درخشید.

ابوالفضل نیکخو ملی‌پوش ژیمناستیک جوانان ایران نیز در خصوص اهدای مدالش به شهید آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: ابتدا باید شهادت رئیس جمهور کشورمان را تسلیت بگویم. ما در ازبکستان بودیم که این خبر را شنیدیم و واقعا خبر تکان‌دهنده‌ای بود. وظیفه من بود که به عنوان یک ورزشکار مدالم را به ایشان تقدیم کنم.

وی درباره عملکردش در رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد: سطح مسابقات قهرمانی آسیا واقعا بالا بود و خوشبختانه توانستیم 7 فینالیست داشته باشیم و سایر ملی پوشان هم با بدشانسی موفق به کسب مدال نشدند.

نیکخو افزود: خدا را شکر می کنم که موفق به کسب 3 مدال شدم. این مدال‌ها نتیجه تلاش مربیان استانی‌ام و همینطور مربیان تیم ملی و به خصوص آقای طاهرخانی بود و امیدوارم زحمات آنها را جبران کرده باشیم.

ملی‌پوش ژیمناستیک جوانان ایران عنوان کرد: پیش از مسابقات اردوهای بسیار خوبی را برگزار کردیم و نتیجه این اردوها را در ازبکستان دیدیم. مسئولان فدراسیون تمام تلاش خود را انجام دادند تا بهترین شرایط را برای ما مهیا کنند و از آنها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه