برگزیدگان دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مازندران معرفی شدند+عکس

برگزیدگان دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مازندران معرفی شدند+عکس

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران از معرفی و تجلیل برگزیدگان دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش چامه شمال، محمدرضا ییلاقی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مازندران از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران و با همکاری دستگاهها و نهادهای فرهنگی، اجتماعی، دولتی و مردم‌نهاد استان برگزار شد.

وی افزود: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در ۷ محور خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: این رویداد به دنبال این است که فعالین مرتبط مردمی برجسته شده و به عنوان یک الگو در امر افزایش جمعیت و فرزندآوری به جامعه معرفی شوند.

ییلاقی یادآور شد: به منظور اهدای سالانه جایزه ملی جوانی جمعیت نسبت به تدوین شاخص‌های ارزیابی و سنجش به تفکیک بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرائی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اقدام و اعطای جایزه بر اساس گزارش ارائه شده از نهادهای ذیربط مبنی بر اثربخشی بر رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه مخاطب صورت گرفت.

وی از جمله اهداف اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت را ایجاد تغییر ملموس در رویدادهای حیاتی جمعیتی شامل ازدواج، موالید، طلاق و مرگ و میر در راستای رویکرد جوانی جمعیت، معرفی و ارتقای حداکثری شناخت آحاد مردم و مسئولان از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برشمرد.

ییلاقی گفت: در محور خانواده؛ رقیه محمدحسینی، صدیقه کلیجی و بهروز بابایی، فاطمه معبودی و حسین اسماعیلی خطیر تجلیل و در محور سازمان‌های مردم نهاد؛ سمن هوای نو با مدیریت کریم کناری و بنیاد ملی خانواده با مدیریت صاحبی برگزیده شدند.

همچنین در محور رسانه؛ سیده حکیمه موسوی ازنی، جعفر قربانی و مصطفی صاحبی بهنمیری به‌ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: در محور دستگاه‌های اجرایی؛ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران، اداره‌کل مدیریت درمان تامین اجتماعی، اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره‌کل تبلیغات اسلامی برتر شدند.

همچنین در محور موسسات خصوصی؛ شرکت مخابران استان مازندران برگزیده و در محور مدیران نیز محمد اسفندیاری مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری مازندران، دکتر سلیمانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دکتر حسین جلاهی مدیر بیمه سلامت مازندران انتخاب و تجلیل شدند.

ییلاقی اضافه کرد: در محور نخبگان؛ دکتر مرضیه زمانیان، دکتر زهره شاه‌حسینی و دکتر صغری خانی برتر شدند و در محور خانواده باشکوه ( ستاد اجرایی فرمان امام ره) نیز نجمه امیری و میثم معافی، هانیه کاویانی و رسول صفری، بهاره فرهادیان و محمدرضا فغان‌پور مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در محور تجلیل ویژه نیز سید رضا هادیان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و زینب محمدی موسسه فرهنگی آینده‌سازان گنجینه نور عرش برگزیده و تجلیل شدند.

ییلاقی یادآور شد: مدیریت اجرایی دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مازندران بر عهده صفا رنجبر کوچکسرایی رئیس موسسه فرهنگی گنجینه نور عرش مازندران بوده و اقدامات دبیرخانه رویداد را مؤسسه فرهنگی یاس سپید معراج قائم انجام داده است.

وی در پایان از همراهی و همکاری نهادها و دستگاه اجرایی که در این رویداد مشارکت داشتند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

تصاویر خبر


ارسال دیدگاه