طراحی ۴۵۰ عنوان کتاب در کنگره بزرگداشت شهدای مازندران

طراحی ۴۵۰ عنوان کتاب در کنگره بزرگداشت شهدای مازندران

فرمانده سپاه کربلا از طراحی ۴۵۰ عنوان کتاب شهدا و دفاع مقدس در راستای دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران خبر داد.

به گزارش چامه شمال، سردار مسلمی در جلسه کمیته دانشگاهیان و اساتید دومین کنگره ملي شهداي سرافراز دیار علویان که با حضور رؤساي دانشگاه های سراسر استان در دانشگاه مازندران برگزار شد، اظهار کرد: 250 عنوان کتاب تالیف، طراحی و برای چاپ رفته است و تا پایان سال نیز 450 عنوان کتاب به چاپ خواهند رسید.

وی افزود: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مصلی ساری با حضور برخی ناشران ملی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا گفت: برگزاری اجلاسیه اقشار دانشجویی، دانش آموزی و فرهنگیان و نیز ورزشکاران با محوریت پیشکسوتان و قهرمانان نامدار کشتی از جمله برنامه های مهم قبل از اجلاسیه نهایی در مهرماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

سردار مسلمی در این نشست با بیان اینکه کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران، رویداد بسیار مهمی است و در راستای این رویداد کارهای بزرگی در حال انجام است، اظهار کرد: سریال حداقل ۲۰ قسمتی برای شهید تورانی در دست ساخت است و در خصوص فیلم‌های سینمایی ۳۰ درصد لوکیشن‌ها فیلمبرداری شده و ۱۵ بازیگر کشوری در حال بازی هستند.

وی افزود: دو فصل شیدایی در غرب (نوشهر در ساحل سیترا) و مرکز استان (ساری در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی) برگزار خواهد شد.

سردار مسلمی با اشاره به رونمایی از بازی با محوریت مقاومت و جبهه مقاومت، از برگزاری مسابقات چهارجانبه بین تیم های مطرح کشور خبر داد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه شروع اجلاسیه ها از اول مهرماه خواهد بود، بیان داشت: اجلاسیه ها از اول مهرماه آغاز تا به اجلاسیه نهایی که در 12 مهر با سخنرانی سردار سلامی برگزار می شود، ختم گردد.

سردار مسلمی تصریح کرد: اجلاسه فرزندان شهدا و اجلاسیه ورزشکاران ویژه کشتی از ابتکارات استان مازندران در این کنگره می باشد.

وی گفت: در حوزه محرومیت زدایی هزار جهیزیه توزیع خواهد شد و هم چنین در قالب اجلاسیه زنان جشن ازدواج بیش یکهزار زوج جوان نیز برگزار می گردد.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: اجلاسیه بین المللی شهدای مقاومت در آمل برگزار خواهد شد.

سردار مسلمی یادآور شد: مدنظراست که سرکشی از خانواده 14هزار و 500 شهید در یک روز در سراسر استان با اهدای تابلو فرش شهید که با نام کنگره مزین شده، انجام گردد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه