تحویل ۳۷ دستگاه ادوات کشاورزی به کشاورزان بهشهری

تحویل ۳۷ دستگاه ادوات کشاورزی به کشاورزان بهشهری

ناظر طرح جهش تولید در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان مازندران از تحویل ۳۷ دستگاه ادوات کشاورزی به کشاورزان بهشهری خبر داد.

به گزارش چامه شمال، مهدی بابایی در آیین تحویل ادوات کشاورزی به کشاورزان بهشهری که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی طرح جهش تولید در دیمزارها و جمعی از کشاورزان و بهره‌برداران این طرح در محل شرکت دانش‌بنیان پارس صنعت صحرایی در روستای کوهستان شهرستان بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: در سال زراعی جاری، بیش از ۱۰۰ دستگاه ادوات کشاورزی به کشاورزان استان مازندران تحویل داده شده است. وی افزود: این ادوات شامل چیزل، سمپاش، بیلر، انواع کارنده‌های خطی کار و کشت مستقیم، خشک‌کن و گلاب‌گیر بوده است.

ناظر طرح جهش تولید در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مازندران با اشاره به نقش مهم این ادوات در افزایش راندمان تولید و کاهش هزینه‌های کشاورزی، گفت: هدف از اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها، افزایش سطح زیر کشت و رونق تولید محصولات کشاورزی در مناطق دیم استان است.

بابایی بیان داشت: کشاورزان می‌توانند با دریافت تسهیلات کم بهره ۴ درصد با بازپرداخت ۷ ساله از سوی طرح جهش تولید در دیم زارها ادوات موردنیاز خود را تهیه کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تحویل این ادوات کشاورزی، شاهد افزایش تولید و رونق کشاورزی در شهرستان بهشهر و استان مازندران باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه