اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز خانه ایثار مازندران

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز خانه ایثار مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیر خانه ایثار در سفر رئیس جمهور شهید به استان خبر داد.

به گزارش چامه شمال، سعید کهنسال در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهور شهید و اعضای هیأت دولت به مازندران و دستاوردهای این سفر در حوزه بنیاد شهید اظهار کرد: در حال حاضر مرکز مجموعه توابخشی در ساری با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال ساخت است و مجتمع فرهنگی که پیشرفت پنج درصدی دارد.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم این دو پروژه را در پایان دوره چهارساله ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی به پایان برسانیم، تصریح کرد: ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز این دو مجموعه درنظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران درباره ساماندهی گلزار شهدا در استان گفت: امسال برای ساماندهی مزار شهدا ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است در حالیکه سال گذشته ۶ میلیارد تومان درنظر گرفته شده بود.

کهنسال ادامه داد: با کمک اعتبارات سازمان برنامه و بودجه از محل تملک دارایی، استفاده از ظرفیت کارگروه ساماندهی گلزار شهدا و ارزش افزوده شهرداری‌ها در کمترین زمان نسبت به ساماندهی گلزارهای باقیمانده شهدا اقدام می‌شود.

وی افزود: در ساماندهی گلزار شهدا، سپاه کربلا، بسیج سازندگی، دهیاران و خانواده‌های شهدا نیز مشارکت دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران اختصاص پنج درصد از واگذاری نهضت ملی مسکن و ۱۰ درصد کل اعتبار اشتغال برای جامعه ایثارگری را از مهم‌ترین مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به مازندران عنوان کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه