آغاز رایزنی برای نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی در مازندران

آغاز رایزنی برای نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی در مازندران

در آستانه برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران، مدیران بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با سفر به استان‌ مازندران، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقات را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ انجام ‌دادند.

به گزارش چامه شمال، در آستانه برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران، مدیران بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با سفر به استان‌ مازندران، با تشکیل جلسه‌ای به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ استان، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقات را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان انجام ‌دادند.

در این رابطه باید گفت: مسابقات نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران همچون چند دوره گذشته ابتدا در استان‌های مختلف کشور برگزار و سپس منتخبان هر استان مسابقات مرحله نیمه‌نهایی و نهایی خود را در تهران برگزار می‌کنند.

در ابتدای این جلسه مدانلو، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به اهمیت بازی و تاثیرگذاری این رسانه فرهنگی در تربیت و شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان پرداخت و سپس تاثیر این رویداد در غنی سازی اوقات فراغت در تابستان اشاره نمود.

فاضل، نماینده بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای ایجاد شور و نشاط در بین کودکان، نوجوانان و جوانان در محیطی شاد و سالم همراه با خانواده‌ها، حمایت از بازیسازان ایرانی از طریق جذب کاربر جدید و معرفی بازی‌های با کیفیت ایرانی دارای محتوای سالم و مفید را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات اعلام کرد.

وی شعار فرهنگی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران را نشاط خانوادگی با بازی ایرانی بیان نمود.

در این جلسه نمایندگان صدا و سیمای مرکز مازندران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و کتابخانه‌های عمومی استان و شهرداری ساری حضور داشتند.

ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات از طریق سایت بازیکو به آدرس https://baazico.ir/ انجام و در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات و زمان ثبت‌نام متعاقبا اطلاع‌‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه