رئیس‌جمهوری مقتدر، توانمند و ولایی انتخاب کنیم

رئیس‌جمهوری مقتدر، توانمند و ولایی انتخاب کنیم

سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه با بصیرت در انتخابات حضور یابیم، خواستار انتخاب رئیس‌جمهوری مقتدر، توانمند و ولایی شد.

به گزارش چامه شمال، وی در همایش "پیشکسوتان صبر و ایثار لشکر خط‌شکن و خط‌نگهدار ویژه ۲۵ کربلا" اظهار کرد: وظیفه شهدا در زیر پرچم امام خمینی این بوده که پوزه دشمنان را به خاک بمالند و رزمندگان و پیشکسوتان و بازنشستگان در کنار شهدا توانستند حمایت خودشان را از نظام و کشور به نحو احسن انجام بدهند.

سردار قربانی با بیان اینکه کار انقلاب هنوز تمام نشده است، افزود: انقلاب ما در جهان اسلام نفوذ کرده و مردم جهان در حال یافتن حقیقت هستند، حقیقت انقلاب اسلامی، حقیقت محمد و آل محمد است.

وی به وظیفه پیشکسوتان و بازنشستگان حاضر در جلسه اشاره و تصریح کرد: دفاع از کشور، انقلاب و مردم وظیفه شرعی و الهی و دین شهدا بر گردن ماست و باید در حد عالی حضور داشته و از مال، توان، جسم و زندگی‌مان مایه بگذاریم.

فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس ادامه داد: جوانان نباید چشم شان به دست دشمن باشد، باید امپراطوری ایران را تشکیل بدهند و قدرت برتر جهان اسلام را داشته باشند.

سردار قربانی اضافه کرد: حماسه آفرینان و ایثارگران  پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی به نیک‌نامی ماندگار شدند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، بیان داشت: فرهنگ دفاع مقدس مظهر شجاعت، حکمت و ایمان به خدای متعال است و باید حافظان خوب این فرهنگ ناب باشیم.

سردار قربانی افزود: مراقب شیطانِ زندگی مانند مقام و ثروت باشیم چراکه شیطان ما را با این عناوین مادی و دنیوی از خط ولایت، شهدا و اهل‌بیت دور می کند.

وی گفت: شهدا و رزمندگان همیشه پیروز در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر روحیه جهاد و شهادت‌طلبی در برابر دشمنان ایستادگی کردند و قطعا شا‌یسته تکریم هستند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: لشکر ۲۵ کربلا خط شکنان و خط نگهداران پیشکسوتان صبر و ایثار هستند که قهرمانانه وجبی از خاک وطن را در اختیار دشمن قرار ندادند.

سردار قربانی تاکید کرد: پایه و اساس فرماندهی بسیاری از سرداران اسلام مانند سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در لشکر ۲۵ کربلا بسته شد و در عملیات‌های مختلف سرافرازانه شرکت کردند.

وی ادامه داد: آگاه باشیم خط شکن و خط نگه دار تنها برای فاو نبود و اکنون نیز باید همه ما خط نفاق و خط ضد ولایت‌فقیه را بشکنیم و خط امام، رهبر و جبهه شهدا را حفظ کنیم.

قربانی تصریح کرد: امروز وظیفه پیشکسوتان تبیین نقش رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت در دفاع مقدس برای اقشار مختلف جامعه به ويژه نسل جوان است. وی تاکید کرد: همچنین در هر سنگری باید گوش به فرمان فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری باشیم.

این بسیجی پیشکسوت گفت: شلیک موشک‌های مختلف به خاک دشمن نشان دهنده اقتدار نظام، انقلاب، شهدا و رزمندگان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه