بهزیستی مازندران پذیرای نذورات عید قربان

بهزیستی مازندران پذیرای نذورات عید قربان

مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن تبریک عید سعید قربان از آمادگی این نهاد برای جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم نیکوکار و خیراندیش در سراسر استان خبر داد.

به گزارش چامه شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، بریمانی اظهار کرد: بهزیستی هر ساله با توجه به نزدیک شدن ایام ذی الحجه برنامه ریزی برای جمع‌آوری گوشت قربانی و نذورات نقدی مردم را برای توزیع در کوتاه ترین زمان میان ۷۲ هزار خانوار مستمری‌بگیر تحت پوشش این نهاد انجام می‌دهد.

وی افزود: امسال همزمان با سراسر کشور، "پویش عید تا عید" از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر با هدف حمایت و کمک به معیشت خانواده‌های تحت‌ پوشش بهزیستی مازندران در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

بریمانی ادامه داد: خیران جهت مشارکت در این امر خداپسندانه می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه‌های جمع‌آوری نذورات و قربانی این اداره‌کل و همچنین ادارات بهزیستی و یا موسسات خیریه تحت نظارت در سراسر استان، کمک‌های خود را اهدا کنند.

این مسوول با اشاره به شيوه هاي غیرحضوری جذب مشارکت‌های مردمی برای دریافت نذورات، خاطر نشان کرد: شماره حساب ۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ و شماره کارت ۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷  بنام مشارکت های مردمی بهزیستی مازندران، آماده دریافت نذورات عید سعید قربان هم استانی های عزیز می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت و همراهی خیرین نیک اندیش و مردم خیراندیش مازندران، گفت: امید است با مشارکت شهروندان نوعدوست و خیرین گرانقدر در این عید، نیازمندان و اقشار تحت حمایت بهزیستی استان از نذورات مردمی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه