خیرین مازندرانی 212 زندانی را آزاد کردند

خیرین مازندرانی 212 زندانی را آزاد کردند

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران از آزادی 212 زندانی با حمایت خیرین در سال گذشته خبر داد.

به گزارش چامه شمال، علی استادی در مراسم تجلیل از خیرین مازندرانی حامی سازمان زندان‌ها در همایش نسیم مهر، اظهار کرد: تاکنون یکهزار و 792 نفر از زندانیان واجدین شرایط استان مازندران، از مزایای پابند الکترونیک بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: خانواده زندانیان، نیازمند کمک و مساعدت هستند و باید مورد حمایت قرار گیرند تا از بروز مشکلات و آسیب های بعدی پیشگیری شود.

استادی با تقدیر از زحمات حامیان خانواده های زندانیان نیازمند مازندران، افزود: در سال گذشته بیش از 11 میلیارد تومان از سوی انجمن حمایت از زندانیان استان به خانواده های زندانیان کمک شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران گفت: در سال گذشته به ۲ هزار و 656 نفر از خانواده های زندانیان نیازمند مازندران مستمری پرداخت شده است.

استادی یادآور شد: پرداخت اجاره مسکن برای 147 نفر، توزیع سبد معیشتی برای بیش از 12 هزار نفر، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به 124 نفر و پرداخت کمک هزینه درمان به 333 نفر از جمله اقدامات انجام حمایت از زندانیان استان در سال گذشته بوده است.

همچنین رئیس‌کل دادگستری مازندران با تقدیر از خدمات و اقدامات خیرین حامی خانواده های زندانیان نیازمند استان، اظهار کرد: خداوند متعال به خیرین گرامی توفیق داده و روزی خود را به سمت آنها ارزانی داشته است.

دکتر عباس پوریانی افزود: خداوند توفیق خدمت به محرومین را به خیرین اعطا کرده است، چه بسا افرادی نیز هستند که علیرغم دارا بودن ثروت، توفیق کمک به محرومین را ندارند.

وی کمک به نیازمندان را موجب برکت در زندگی عنوان کرد و افزود: کمک به نیازمندان و احسان و نیکوکاری در حقیقت گنجی است که هم در این دنیا و هم آخرت برکات بسیاری خواهد داشت و این مهم در روایات متعدد از ائمه معصوم(ع) نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

گفتنی است در ادامه با حضور رئیس کل دادگستری مازندران، مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان از تلاش های خیرین حامی خانواده های زندانیان نیازمند استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه