ستاد ملی حامیان رسانه‌ای دکتر قالیباف آغاز بکار کرد

ستاد ملی حامیان رسانه‌ای دکتر قالیباف آغاز بکار کرد

ستاد ملی حامیان رسانه‌ای دکتر قالیباف با صدور بیانیه‌ای فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش چامه شمال، در این بیانیه با سلام و درود به روح ملکوتی امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب اسلامی، سیدالشهدای خدمت شهید حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی و شهید مقاومت حاج‌قاسم سلیمانی، خطاب به ملت شریف ایران، مخاطبان فهیم و دوراندیش رسانه آمده است: در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری قرار داریم و معتقدیم رسانه به عنوان عنصر آگاهی‌بخش جامعه، هم در دعوت آحاد ملت به مشارکت در انتخابات به عنوان عامل وحدت‌بخش ملی و مؤلفه قدرت‌آفرین مردمسالاری دینی و هم در ارتقای کیفیت مشارکت آگاهانه، سهم و نقشی بی‌بدیل دارد.

به رغم وجود کاستی‌ها و نارسایی‌ها در کشور عزیزمان ایران و اذعان جامعه رسانه‌ای به آن، بر این باوریم که رسانه همواره وظیفه دارد با درک مفهوم خیر جمعی و احساس تعلق به میهن، ملت و آیین و آرمان جامعه اسلامی به طرح مسائل و مشکلات کشور و نیز سنجش، تحلیل و ارائه راه حل برای آنها مبادرت ورزد و درصدد کاهش دغدغه‌های مردم و کمک به بهبود شرایط برآید.

همچنین این حقیقت را که اصلاحات و اعمال هرگونه تغییر به نفع مردم ایران از رهگذر صندوق رأی می‌گذرد، عمیقا باور داشته و تأکید داریم که اصلاح عیوب اداره کشور و رفع مشکلات، لزوما ازطریق ملت ایران و‌ در پیوند با صندوق‌های رأی معنا می‌یابد.

اکنون ایران عزیز در یکی از حساس‌ترین دوران‌های تاریخ پُرافتخار جمهوری اسلامی قرار دارد و امروز، حکمرانی کشور با چالش‌هایی درگیر است که هریک از آن‌ها به شکل زنجیره‌ای بر چالش های دیگر تأثیرگذارند. این چالش‌ها در چهار حوزه کلان قابل دسته بندی هستند؛ ۱- اقتصادی، صنعت، معدن و انرژی ۲- اجتماعی، فرهنگی و آموزشی ۳- زیربنایی، کشاورزی و محیط زیست ۴- سیاسی.

در چنین شرایطی جامعه رسانه‌ای کشور با بررسی سوابق، توانایی و عملکرد کاندیداهای محترم حاضر در صحنه انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، آقای دکتر محمدباقر قالیباف را با ویژگی‌های مدیریت قوی و کارآمد، عملکرد موثر و باکیفیت در طول خدمت، باور به مبانی انقلاب اسلامی و ولایتمداری، شناخت مشکلات و دارای طرح و برنامه و راه حل، شایسته دانسته و از ایشان حمایت می‌نماید.

انتظار از ملت بزرگ و قهرمان ایران این است که در روز هشتم تیرماه در پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، با مشارکت گسترده و میلیونی در خلق حماسه‌ای ماندگار، برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان ایران اسلامی بیافزایند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه