افتتاح ۱۲۹ پروژه مخابراتی مازندران در رزمایش جهادی شهیدجمهور

افتتاح ۱۲۹ پروژه مخابراتی مازندران در رزمایش جهادی شهیدجمهور

آیین افتتاح پروژه‌های مخابراتی شهرستان ساری با شعار "رزمایش شهید جمهور و شهدای راه خدمت" در محل اداره مخابرات شهرستان ساری بصورت ویدئوکنفراسی برگزار شد.

به گزارش چامه شمال، فرمانده سپاه کربلا در این مراسم، شرکت مخابرات مازندران را یکی از دستگاه‌های خدمات‌رسان در حوزه فناوری اطلاعات و ایجاد کننده بستر توسعه دانست و گفت: امروز در رزمایش تخصصی شهید جمهور و در راستای کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران، ۱۲۹ پروژه به صورت همزمان افتتاح شد.

سردار سیاوش مسلمی با تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: رزمایشی تخصصی «شهدای خدمت» از ۲۶ خردادماه شروع و ۲۶۹ دستگاه اجرایی در این رزمایش شرکت کردند.

وی افزود: تاکنون ۱۷۸ پروژه با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه کربلا یکی از اهداف برگزاری رزمایش شهدای خدمت را جهاد و امیدآفرینی دانست و افزود: مردم باید بدانند که در دولت سیزدهم چه خدماتی ارائه شده است.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه لازم است عملکرد شهید جمهور به درستی تبیین شود، تصریح کرد: جریانات انقلاب هم نتوانستند به درستی عملکرد و خدمات شهید رئیسی را بازگو کنند؛ حتی در مناظره‌های انتخاباتی می‌بینیم که بر این شهید ظلم می‌شود و عملکرد ایشان را زیر سوال می‌برند.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه در رزمایش جهادی، ۱۲۹ نقطه شهری و روستایی از خدمات مخابراتی در دولت سیزدهم بهره‌مند می‌شوند، یادآور شد: مجموع اعتبارات این پروژه‌ها بالغ بر ۲ هزار و ۳۶۹ میلیارد ریال است.

سردار مسلمی ادامه داد: با اجرای پروژه‌های مخابراتی، برخورداری مردم از اینترنت در مازندران به ۱۳۷ درصد رسید که این استان را در کشور پیشتاز کرده است.

وی با اعلام اینکه در این رزمایش فعالیت‌های حوزه فنی و مهندسی به مردم بازگو و از خدمات جمهوری اسلامی بهره‌مند می‌شوند‌، گفت: وظیفه سپاه پاسداران تسهیل‌گری و همراهی با دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف است.

آغاز نهضت جهادی فیبر نوری

مجید سلطانی مدیرعامل مخابرات ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه برای رشد و تحقق تولید باید تمام بازیگران این عرصه تقویت شوند، اظهار کرد: نهضت جهادی توسعه فیبر نوری در کشور آغاز شد.

همچنین علی نوروزی مدیرعامل مخابرات مازندران نیز با بیان اینکه طی سه سال اخیر به اندازه بیش از ۱۰ سال کار شده است، گفت: در دو سال گذشته با بهره‌برداری از  ۵۲۱ سایت مخابراتی پوشش استان به بیش از ۹۸ درصد رسید.

وی افزود: اقدامات مؤثری را در جهت پوشش روستاها به فیبر نوری انجام دادیم و در سالجاری ۳۱۵ کیلومتر فیبر نوری در در قالب طرح نجما در استان استان اجرا شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه