فراخوان نخستین جشنواره طنز «چلچلی» منتشر شد

فراخوان نخستین جشنواره طنز «چلچلی» منتشر شد

دبیر نخستین جشنواره طنز «چلچلی» مازندران از انتشار فراخوان این جشنواره در چهار بخش نمایش خیابانی، کمدی استندآب، شعر و داستان خبر داد‌.

به گزارش چامه شمال به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره طنز «چلچلی» مازندران، مهدی نصرالله‌زاده اظهار کرد: به منظور ارج نهادن به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد روحیه و نشاط، امید، وفاق و همدلی در جامعه، موسسه فرهنگی هنری مهرآفرین هدهد با همکاری و مساعدت اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی و انجمن‌های هنری مازندران، نخستین جشنواره طنز «چلچلی» را برگزار می کند.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در چهار بخش نمایش خیابانی، کمدی استندآب، شعر و داستان تا پایان روز 31 مرداد ماه به دبیرخانه مرکزی جشنواره واقع در مجتمع آموزشی زندگی شهرستان آمل به آدرس بلوار امام خمینی، آفتاب 36، بعد از میدان حُر ارسال کنند.

دبیر نخستین جشنواره طنز «چلچلی» مازندران یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره می‌توانند با شماره همراه 09116323239 تماس حاصل کنند.

نصرالله‌زاده خاطرنشان کرد: پس از انتخاب آثار از سوی دبیرخانه، اجرای آثار منتخب از 23 الی 27 شهریورماه انجام می‌شود و اختتامیه این جشنوار نیز در روز 28 شهریورماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه