نساجی در برزخ

نساجی در برزخ

مالک نساجی فراخوان فروش باشگاه را صادر و ساکت الهامی سرمربی این تیم نیز با هواداران خداحافظی کرد تا این تیم دوباره برزخ را تجربه کند.

به گزارش چامه شمال، داستان بلاتکلیفی نساجی را بارها تجربه کردیم و این سردرگمی تازگی نداشته و مازندرانی‌ها با این کشمکش‌ها بیگانه نیستند.

بر پایه این خبر، باشگاه نساجی پس از چند روز از پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تصمیم ناگهانی به واگذاری این باشگاه گرفت.

نساجی که هفته‌های پایانی لیگ بیست و سوم را با  سختی و استرس سقوط پشت‌سر گذاشته بود و در انتها در لیگ برتر باقی ماند، با تصمیم جدید و قطعی مالک این باشگاه، هوادارانش را در شوک فرو برد.

بر همین اساس با تصمیم حدادیان باشگاه نساجی به فروش گذاشته شده و اگر تا چند روز آینده برای این باشگاه خریداری پیدا نشود، این تیم به استانداری مازندران تحویل داده خواهد شد.

این در حالی است که در روزهای گذشته ساکت الهامی برای هدایت این تیم در فصل آینده به توافق رسیده بود و قرارداد "لوان پولی" دروازه برزیلی این تیم یک فصل دیگر هم تمدید شد و اکثر بازیکنان این تیم هم با نساجی قرارداد دارند.

امید است متولیان ورزش مازندران با حمایت از مالک باشگاه نساجی، شرایط ادامه فعالیت حدادیان در این تیم را فراهم و قائم‌شهر خوشبخت بماند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه