افزایش تولید انرژی در نیروگاه نکا

افزایش تولید انرژی در نیروگاه نکا

مدیرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا گفت: تولید انرژي خالص نیروگاه شهیدسلیمی نکا در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 9.3 درصد افزایش یافت.

به گزارش چامه شمال، نوراله ادبی فیروزجائی افزود: در این سه ماه بیش از دو میلیارد و 151 ميليون كيلووات ساعت انرژي خالص در واحدهای بخار و بلوک سیکل ترکیبی تولید و به شبكه سراسري برق كشور تزريق شد.

وی با بیان اینکه در سه ماه گذشته 66.5 درصد انرژي توليدي در واحدهاي بخار و 33.5 درصد در بلوک سيکل ترکيبي بدست آمد، یادآور شد: در این مدت بیش از 24 درصد انرژي تعهدي سالانه نيروگاه، طبق برنامه محقق شد.

مدیرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا همچنين با اشاره به ضرورت آمادگی کامل همه واحدهای نیروگاهی برای توليد پايدار انرژي در تابستان گفت: در راستای ارتقاء آمادگي واحدها برای توليد پايدار انرژی در ایام پيک مصرف، از آغاز فصل تعمیرات سال گذشته تا اوایل خرداد فعالیتهای تعمیراتی به مدت 8 ماه بطور مستمر در این نیروگاه ادامه داشت و با تلاشهای شبانه‌روزی همکاران 14 برنامه تعمیراتی و چندین پروژه رفع محدودیت تولید اجرایی شد.

ادبی در پایان با بیان اینکه کارکنان نیروگاه‌ها علی‌رغم تنگناها و سختی‌های زیاد فرایند تولید برق، بی وقفه در تلاشند تا در تولید مطمئن و پایدار برق و آسایش مردم خللی بوجود نیاید، از هموطنان فهیم خواست تا مثل همیشه با مدیریت کردن مصارف انرژی در زمان های اوج مصرف، به خادمان خود در صنعت برق کمک کنند تا پیک تابستان را بدون مشکل سپری کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه