سنجش دانش‌آموزان جامانده انجام می‌شود

سنجش دانش‌آموزان جامانده انجام می‌شود

رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران از سنجش دانش‌آموزان جامانده خبر داد.

به گزارش چامه شمال، سیدسروش ساداتی جمالی اظهار کرد: نوبت گیری برای جاماندگان از برنامه ملی سنجش سلامت آغاز شد که با توجه به بازه زمانی تعیین شده، والدین دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان می‌بایست هر چه سریعتر از طریق سامانه my.medu.ir  اقدام به نوبت‌گیری کنند.

وی افزود: نوبت‌گیری جاماندگان از طرح ملی سنجش سلامت توسط والدین از ۳ لغایت ۱۰ تیرماه امکان‌پذیر است.

ساداتی جمالی با اشاره به اینکه فرایند ارزیابی ۱۱ لغایت ۲۵ تیرماه صورت می‌گیرد، تاکید کرد: نوبت‌گیری جاماندگان از طرح ملی سنجش سلامت در شهرستان‌های نوشهر، بابل، مرکز شماره ۱ ناحیه ۲ ساری، آمل و بهشهر انجام می پذیرد که اولیای در هنگام نوبت‌گیری باید مرکز جامع سنجش شهرستان های نزدیک محل سکونت خود را انتخاب کنند چراکه در غیر اینصورت، پذیرش در دیگر مراکز سنجش انجام نخواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران با اعلام اینکه این بازه زمانی تمدید نخواهد شد، گفت: والدین نیز هنگام مراجعه به مراکز سنجش، پرینت نوبت نوآموز، شناسنامه والدین و نوآموز و عکس ۴×۳ نوآموز را به همراه داشته باشند.

ساداتی جمالی از  سنجش ۴۰ هزار و ۴۳۰ نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان استان مازندران در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد‌.

وی تشریح کرد: ۳۱ پایگاه با ۱۹۴ پرسنل که نسبت به سال گذشته ۸۸ نفر افزایش نیرو داشته است ازجمله ۲۸ آزماینده تخصصی هوش، آماده پذیرش دانش‌آموزان برای سنجش بود.

ساداتی جمالی افزود: در این میان، در شهرستان‌های ساری، قائم‌شهر و بابل به دلیل دارا بودن تعداد دانش‌آموزان بیشتر، مرکز جامع سنجش آموزش توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی شماره ۲ با تامین اعتبار از طرف سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و نیز همراهی روسای آموزش و پرورش این شهرستان ها، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تاسیس شد تا روند اجرای طرح ملی سنجش سلامت در شهرستان های پر تراکم، تسریع و تسهیل گردد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه