۳۷ صندوق، آرای سیمرغ را جمع‌آوری کردند

۳۷ صندوق، آرای سیمرغ را جمع‌آوری کردند

فرماندار سیمرغ گفت: ۳۷ شعبه اخذ رای کار جمع‌آوری آرای مردم سیمرغ را انجام دادند.

به گزارش چامه شمال، لهراسب رحمتی بهمنانی در گفتگو با خبرنگار ما با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت‌سال دفاع مقدس و شهدای خدمت خصوصاً سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: از ۳۷ شعبه اخذ رای، ۹ شعبه شهری و مابقی روستایی بوده است.

وی با اعلام اینکه ۳ شعبه سیار برای سیمرغ درنظر گرفته شده است، تعداد کل دست‌اندرکاران انتخابات را ۷۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: عوامل اجرایی از ساعت ۵ صبح با حضور در فرمانداری‌ها و دریافت اقلام انتخاباتی، اخذ رای را از ساعت ۸ صبح شروع کردند.

فرماندار سیمرغ اضافه کرد: خوشبختانه انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

رحمتی بهمنانی با اشاره به اینکه از ساعت ۲۲، شعب روستایی که مراجعه‌کننده نداشتند براساس اعلام ستاد انتخابات استان، شمارش آرا را آغاز کردند، ادامه داد: شعب شهری و روستایی که همچنان مراجعه‌کننده دارند تا ساعت ۲۴ اخذ رای را ادامه خواهند داد.

وی با ذکر اینکه مشارکت مردم خوب بوده است، گفت: در این دوره برخلاف دوره‌های قبلی از لحاظ اتصال به سامانه مشکل خاصی نداشتیم و تمام ساعات رای تمام دستگاه‌ها آنلاین بوده و صندوق آفلاین نداشتیم.

رحمتی بهمنانی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم سیمرغ که همچون دوره‌های گذشته با حضورشان مُشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی زدند، این حضور را قدردانی از شهدای خدمت دانست.

فرماندار سیمرغ در پاسخ به سوال خبرنگارمان مبنی بر ارائه آمار، اعلام کرد: کلیه موارد و نتایج از طریق ستاد انتخابات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه