نتایج انتخابات مازندران اعلام شد

نتایج انتخابات مازندران اعلام شد

نتایج انتخابات استان مازندران اعلام و دکتر سعید جلیلی بیشترین آرا را به خود اختصاص داد.

به گزارش چامه شمال، رئیس ستاد انتخابات مازندران از مشارکت ۴۲.۳ درصدی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و اظهار کرد: بر اساس آرای اعلام‌شده، دکتر سعید جلیلی بیشترین آرا را کسب کرد.

قاسم عزیززاده گرجی از حضور آگاهانه و به‌هنگام مردم شریف مازندران در چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد و افزود: از سوی ستاد انتخابات استان مازندران از کسانی که با ابتکار و برنامه‌ریزی خود، شور و شعف را در مردم زمینه‌سازی کردند تا صفحه‌ی دیگری از افتخارات نظام اسلامی رقم بخورد، قدردانی می‌کنم.

وی همچنین مراتب قدردانی خود را از هیأت نظارت استان و هیات‌های نظارت شهرستان‌ها و همینطور فرمانداران، بخشداران، هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها و عوامل اجرایی حاضر در شعب اخذ رای و نیز از نیرو‌های نظامی و انتظامی و دیگر افراد و مجموعه‌هایی که به نحوی به این امر مهم کمک کردند، اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران از اصحاب رسانه به‌ویژه صدا و سیمای مرکز استان که پابه‌پای انتخابات چه در گذشته و چه در حال حضور داشتند، نیز تقدیر کرد.

عزیززاده گرجی نتایج نهایی انتخابات چهاردهمین دوره‌ ریاست جمهوری در استان مازندران را اینگونه اعلام کرد: از مجموع یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۰۷ رای ماخوذه، جناب آقای سعید جلیلی موفق شدند ۴۴۸ هزار و ۳۰۸ رای را به خود اختصاص دهد که معادل ۴۳ درصد آرا است.

وی افزود: همچنین جناب آقای مسعود پزشکیان ۴۰۶ هزار و ۴۸۵ رای یعنی ۳۹ درصد آرا، جناب آقای محمدباقر قالیباف هم ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رأی معادل ۱۳ درصد آرا و جناب آقای مصطفی پورمحمدی هم تعداد ۹ هزار و ۶۲۹ رای معادل یک درصد آرا را کسب کردند.

وی یادآور شد: تقریبا ۵۰ هزار نفر با ستاد انتخابات در استان مازندران برای برگزاری این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی همکاری داشتند.

گفتنی است: میزان مشارکت کلی مردم در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، ۴۰ درصد بوده که استان مازندران با حضور ۴۲.۳ درصدی مشارکت بالاتر از میانگین کشور را رقم زده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه