آماده مناظره‌ایم!
متولیان ستاد دکتر جلیلی در مازندران اعلام کردند؛

آماده مناظره‌ایم!

انتخابات به نقطه جوشش رسیده و ستادهای دو کاندیدای ریاست‌جمهوری تمام هَمّ و غَم خود را بکار بسته‌اند تا شنبه آینده غریو پیروزی را سر دهند. تجمع‌های ستادی، برپایی میتینگ‌های تبلیغاتی و نطق‌های آتشین، نصب بنر، تبلیغ چهره به چهره، نشست‌های خبری و فعالیت در فضای مجازی از جمله اقدامات ستادهای انتخاباتی در این دوره است.

حسین احمدی

به گزارش چامه شمال، ستاد دکتر سعید جلیلی در مازندران اهالی رسانه را گردهم آورد تا فعالیت‌های صورت گرفته را تبیین و اطلاع‌رسانی کند. این ستاد شیوه‌ای متفاوت با ستاد رقیب در پیش گرفت و اهالی قلم با هر سلیقه و گرایش را به نشست خبری دعوت کرد و انحصارگرایانه عمل نکرد. نشستی که هم اصولگرا حضور داشت و هم اصلاح‌طلب و هم میانه‌رو.

میدان راه‌آهن مرکز ثقل این گردهمایی بود و از هر دری سخن رانده شد... از اینکه آماده مناظره‌ایم و ستاد رقیب نَم پس نمی‌دهد... جلیلی سلطان برنامه است نه سلطان سکه... راهکار داریم و حرف بی‌سند نمی‌زنیم... کمترین هزینه‌ را انجام دادیم و از جیب‌مان خرج کردیم... ریز هزینه‌ها را پس از انتخابات اعلام می‌کنیم و تقوا، پیشه ماست!

حجت‌الاسلام روح‌الله ترابی‌نسب متولی ستاد دکتر جلیلی در مازندران، کنار دستش دکتر عبدالرضا بابایی جوان را داشت که از چهره‌های نام‌آشنای سیاسی مازندران است و بعنوان رئیس شورای راهبردی ستاد دکتر جلیلی فعالیت دارد.

خبرنگار ما ۴ سوال در رابطه با برگزاری مناظرات استانی، توصیه شما به حامیان دکتر جلیلی در قبالِ هجمه‌های ناجوانمردانه و انتشار اخبار دروغین ستاد آقای پزشکیان، میزان هزینه‌‌های ستاد و پروژه جلیلی‌هراسی را مطرح و از دکتر بابایی خواست تا پاسخ سوالات‌ را بدهد.

از مسیر اخلاق خارج نخواهیم شد

رئیس شورای راهبردی ستاد دکتر جلیلی در مازندران در پاسخ به سوال خبرنگارمان مبنی بر عدم برگزاری مناظرات استانی، گفت: آماده مناظره‌ایم و از ابتدای فرآیند انتخابات، آمادگی کامل خود را اعلام کردیم.

دکتر عبدالرضا بابایی افزود: طرف مقابل در مناظره‌ها حاضر نشد و عدم برگزاری، ستاد آقای پزشکیان است.

وی از آماده کردن فرآيند ۳ مناظره در دانشگاه‌ها خبر داد و یادآور شد: زمان مناظرات استانی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دکتر بابایی با اشاره به اینکه دشمنان دیرینه از آمدن آقای جلیلی می‌ترسند، یادآور شد: همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند؛ هر جایی که دشمن از موضوعی عصبانی شد بدانید جای درست ماجراست و این روزها که تخریب علیه دکتر جلیلی بسیار بالاست دریافتیم که جای درستی ایستاده‌ایم.

وی تاکید کرد: هر وقت دیپلماسی التماسی شد، تحریم‌ها سخت‌تر گردید و از این مساله باید درس بگیریم.

رئیس شورای راهبردی ستاد دکتر جلیلی در مازندران ادامه داد: متاسفانه تخریب‌هایی در داخل صورت می‌گیرد اما دکتر جلیلی شخصیتی اخلاق‌مدار بوده و از این مسیر خارج نخواهد شد.

دکتر بابایی با اشاره به این‌که دکتر جلیلی پایبند به آرمان‌های انقلاب است، گفت: برخی برچسب‌زنی‌ها اتفاق افتاد اما در مقام پاسخ هرگز با بی‌اخلاقی ظاهر نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه در جایگاه برنامه کسی جدی‌تر از دکتر جلیلی ورود نکرده است، خاطرنشان کرد: ایشان در همه سرفصل‌ها برنامه ارائه دادند.

بابایی با اشاره به اینکه برای تخریب دکتر جلیلی هراس ایجاد کرده و از کلیدواژه‌هایی استفاده می‌کنند، تاکید کرد: این برچسب‌ها به آقای دکتر نمی‌چسبد.

وی خاطرنشان کرد: ما در دور دوم انتخابات شاهد حضور افرادی خواهیم بود که با شناخت بیشتر از دکتر جلیلی شرکت خواهند کرد.

ریز هزینه‌ها را اعلام می‌کنیم

رئیس ستاد دکتر جلیلی در مازندران سوال خبرنگارمان در رابطه با هزینه‌های انجام شده را اینگونه پاسخ داد: به جرات تاریخی‌ترین ستاد در بحث کم‌هزینه بودن در انتخابات را داریم و حاضریم اسناد هزینه‌ها را از روز اول شفاف‌سازی کنیم و در مقابل می‌خواهیم ستاد پزشکیان هم این اقدام را انجام دهد.

حجت‌الاسلام روح‌الله ترابی‌نسب با تاکید بر اینکه پولِ حلال، برکتش زیاد است، افرود: برخی حاضرند مبالغ میلیونی هزینه و در قبالش حکم ستاد را دریافت کنند که شدیداً مخالف اینگونه رفتارها هستیم.

وی با اشاره به اینکه با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را پاک کرد، ادامه داد: روز اول بصورت شفاف، شماره حسابی را جهت دریافت کمک‌های مردمی اعلام کردیم و در پایان ریز هزینه‌ها را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام ترابی‌نسب با اشاره این نکته که هزینه‌های میدانی نشانه رویکرد کاندیداها است، یادآور شد: در ستاد دکتر جلیلی می‌بینیم که خانمی طلا‌های خود را می‌فروشد و از فروشنده می‌خواهد که وجه آن را مستقیم به ستاد ایشان واریز کند.

دکتر جلیلی، سلطانِ برنامه است

رئیس ستاد دکتر جلیلی در مازندران به همگان توصیه کرد تقوا را رعایت کنند و ادامه داد: برخی با دروغ و تزویر حنجره پاره کرده و وانمود می‌کنند مدافع آزادی هستند اما ما وارد این بازی‌ها و میدان نمی‌شویم چرا که معتقدیم این جنجال‌ها تأثیری در نگاه و نظر افراد نداشته و مردم ما هوشمند بوده و سواد سیاسی جامعه ارتقا یافته است.

حجت‌الاسلام ترابی‌نسب با بیان اینکه فرصت نداریم که به دروغ‌ها و تهمت‌ها بپردازیم، افزود: غبارآلود کردن عرصه انتخابات شایسته نیست و هر نتیجه‌ای رقم بخورد افتخاری برای نظام است.

وی تاکید کرد: شان مردم بالاتر از آن است که با احساسات‌ جامعه بازی کنیم و با فریبِ روسری، اقتصادشان را به یغما ببریم.

حجت‌الاسلام ترابی‌نسب با ذکر این نکته که دکتر جلیلی، سلطانِ برنامه است نه سلطانِ دروغ و ارز و سکه و شکر! ادامه داد: هیچ کدام از کاندیدا‌ها به اندازه دکتر جلیلی برنامه ارائه نکردند و ایشان در همه سرفصل‌ها، ایده دارند‌.

رئیس ستاد دکتر جلیلی در مازندران، استفاده از ظرفیت دریا، تقویت روستاها، جلوگیری از مهاجرت و ایجاد رویه مهاجرت معکوس را از برنامه‌های دکتر جلیلی در استان ذکر کرد و گفت: نگاه ایشان استفاده از ظرفیت نخبگان در همه عرصه‌ها است.

انتهای پیام/

تصاویر خبر


ارسال دیدگاه