برپایی پایگاه‌های "زائر پست" در مسیر عزاداری روز عاشورا

برپایی پایگاه‌های "زائر پست" در مسیر عزاداری روز عاشورا

مدیرکل پست مازندران گفت: برای دومین بار در کشور پایگاه‌های "زائر پست" روز عاشورا در مسیر عزاداری محبان حسینی در مازندران برپا می‌شود.

به گزارش چامه شمال به نقل از روابط عمومی اداره‌کل پست مازندران، محسن بخشی اظهار کرد: سرویس زائر پست یکی از خدمات جدید پستی است که برای دومین بار در روز عاشورا با استقرار در میدان ساعت ساری، میدان طالقانی قائم‌شهر و میدان مرکزی نوشهر مدارک و اسناد و اشیای گمشده عزاداران که در مسیر حرکت دسته‌جات و هیات مذهبی پیدا می شود را به صاحبان‌شان باز می‌گرداند.

مدیرکل پست مازندران افزود: علاوه بر ارائه خدمات مستقیم نیروهای شرکت پست مستقر در این شهرها، هرگونه اشیا و مدارک گمشده ای که توسط مردم یافت و در صندوق‌های پستی معابر عمومی انداخته شود، پس از جمع آوری و ثبت اطلاعات اشیا و اسناد یافت شده در سامانه پست یافته، اشیا و اسناد پیدا شده را به صاحبان‌شان باز می‌گردانیم.

بخشی یادآور شد: پایگاه های سرویس زائر پست پیش از این در اربعین حسینی و  عید غدیر توسط شرکت پست کشور تجربه شده و امسال در روز عاشورا دومین بار است که در مازندران بصورت نمونه در سه شهر ساری، قائم‌شهر و نوشهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه