۴ میلیون تماس با سامانه مدیریت راه‌های مازندران

۴ میلیون تماس با سامانه مدیریت راه‌های مازندران

سرپرست اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در فصل بهار، 3 میلیون و 927 هزار کاربر جاده‌ای با سامانه 141 استان مازندران تماس حاصل نمودند.

به گزارش چامه شمال، علی صادقی اظهار کرد: از این میان 47 هزار و 334 تماس به صورت مستقیم توسط اپراتورهای سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده و مابقی اطلاعات لازم را از طریق گزینه‌های گویای سامانه 141 دریافت کردند.

وی افزود: سامانه تلفن گویای 141 آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی همچون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین‌راهی موجود و غیره را به تماس گیرندگان ارائه می‌کند.

سرپرست اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ادامه داد: این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد.

صادقی تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت های تردد احتمالی را از سامانه 141 دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

وی خاطر نشان ساخت: اطلاعات جاده ای از طریق درگاه اینترنتی www.141.ir و اپلیکیشن تلفن همراه 141 نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه