پایداری آب شرب ۵۰۰ خانوار "رئیس‌کلا" نور

پایداری آب شرب ۵۰۰ خانوار "رئیس‌کلا" نور

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: با اتمام عملیات لوله گذاری خط انتقال روستای "رئیس‌کلا" در منطقه لاویج شهرستان نور، آب شرب ۵۱۰ خانوار تقویت و به پایداری رسید.

به گزارش چامه شمال، بهزاد برارزاده در بازدید از این طرح اظهار کرد: با توجه به افزایش جمعیت به‌ویژه در ایام تابستان در مناطق روستایی استان، تقویت آب شرب این مناطق در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: به همین منظور با شناسایی مناطق روستایی که در فصل تابستان با کمبود آب مواجه هستند، طرحهای آبرسانی در حال اجراست.

مدیرعامل آبفا مازندران افزود: به منظور تامین و تقویت فشار آب شرب ساکنان این روستا در منطقه لاویج، عملیات اجرای لوله گذاری خط انتقال به طول ۱۳۰۰ متر به قطر ۱۶۰ میلی‌متر انجام شد.

برارزاده اعتبار صرف شده در این طرح را ۱۲ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: اجرای این طرح با پیشرفت صد در صدی به اتمام رسید.

وی با اشاره به لزوم مدیریت مصرف به ویژه در ایام تابستان و پیک مصرف، از مشترکین محترم به ویژه در مناطق روستایی خواست از بکارگیری آب شرب در موارد غیرشرب شامل آبیاری باغات و باغچه‌ها خودداری و نسبت به درخواست انشعاب آب مجاز اقدام نمایند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه