پایان ولگردی سگ‌ها در ساری

پایان ولگردی سگ‌ها در ساری

امروزه یکی از معضلات شهری که امنیت شهروندان را به خطر می‌اندازد، سگ‌های ولگرد است. مشکلی که روزبه‌روز در فضاهای شهری گسترش‌یافته و اکنون به یک مخاطره جدی تبدیل‌شده است.

به گزارش چامه شمال، سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری ضمن اختصاص دو خودرو گشت ویژه، با تشکیل تیم‌های زنده‌گیری نسبت به ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در راستای کنترل جمعیت آن‌ها به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت است.

در این ارتباط محمدحسین قبادی شهردار ساری گفت: شهرداری علاوه بر نگهداری از فضای سبز و حفظ محیط‌زیست، آرامش و آسایش شهروندان به‌ویژه کودکان نیز در اولویت‌هایش قرار دارد و تلاش می‌کند با همکاری همشهریان، این نوع آسیب را در مرکز استان کاهش دهد.

وی از شهروندان ساروی خواست تا از غذارسانی و دخالت در زنجیره غذایی سگ‌ها خودداری و کودکان نیز از بازی کردن با سگ‌های بلاصاحب نیز پرهیز کنند.

شهردار ساری ادامه داد: طبق مصوبه کارگروه شهرستانی کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد، شهرداری ساری و سازمان مدیریت پسماند، ضمن اختصاص دو خودرو گشت ویژه، با تشکیل تیم‌های زنده‌گیری نسبت به ساماندهی اینگونه سگ‌ها در راستای کنترل جمعیت‌شان به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت هستند.

قبادی از شهروندان خواست در صورت مشاهده سگ‌های ولگرد، با شماره 137 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه